قدس آنلاین – سبزوار : معاون اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت : برگزاری جشنهای گلریزان در زندانها کمک بزرگی به منظور آزادسازی و کاهش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد و مالی است.

مجازاتهای جایگزین راهی برای کاهش زندانیان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حجت الاسلام سیدرضا موسوی مهر که در مراسم معرفی رئیس جدید اداره زندان سبزوار سخن می گفت با اشاره به توجه بیشتر به شوراهای حل اختلاف در زمینه جرائم مالی افزود : باید برای کاهش تعداد زندانیان در زمینه جرائم مربوط به مواد مخدر نیز چاره ای اندیشیده شود.

وی همچنین با اشاره به وجود 14 راه حل در قوانین برای کاهش تعداد زندانیان  تصریح کرد: اجرای مجازاتهای جایگزین یکی از این راه حلها است.

موسوی با بیان اینکه در مجازاتهای جایگزین ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال مجرمان دیده شده که در اصلاح آنان نیز موثر است اظهار داشت : طی هماهنگی با دستگاه قضا و تلاش واحدهای مددکاری زندانها در این استان تعداد زیادی از زندانیان با قرار وثیقه و کفالت آزاد شده اند.

 در این مراسم حسین کیوانلو به عنوان رئیس جدید اداره زندان سبزوار معرفی و از خدمات علی اکبر خرمی رئیس پیشین این اداره تقدیر شد. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.