سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد از استعفای ناگهانی خود از هدایت تیم کشورمان خبر داد.

فردا استعفا خواهم داد/ ترابیان اسم مرا در رویاهایش هم نیاورد

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش بعد از پایان بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران درباره دعوت شدنش از سوی زهره هراتیان برای بازدید از مرکز پزشکی فیفا در ایران اظهار کرد: ایشان کی هست که بخواهد مرا دعوت کند. بنده باید ایشان را دعوت کنم. ما چهار سال زحمت کشیدیم ولی ایشان در چند ماه گذشته سوء استفاده کرد از شرایطی که ایجاد شد. هراتیان فقط قسمتی از پزشکی کلینیک است. ما چهار سال زحمت کشیدیم و ما باید ایشان را دعوت کنیم.

وی درباره صحبتهای عباس ترابیان تاکید کرد: از ترابیان خواسته بودم که در رویاهایش هم اسم مرا نیاورد. او همیشه به اسم منافع ملی تهدید می کند که حرفهایی را می زند. ایشان اگر یک مرد است، باید به خاطر منافع کشور بزرگ ایران بیاید و مسائل را مطرح کنند. ترابیان همیشه صورت خودش را پنهان کرده است.

کی روش خاطرنشان کرد: زمانی که دنبال آوردن بازیکنانی مثل قوچان نژاد و دژاگه بودیم چه کسی در این کار خلل ایجاد می کرد؟ ترابیان در این کار اخلال ایجاد می کرد.  ایشان پول تو جیبی بازیکنان تیم ملی را به اطرافیانش می داد. 

سرمربی تیم ملی همچنین در خصوص وضعیت کمپ تیم ملی تاکید کرد: وضعیت کمپ را از من سئوال نکنید. برخی دوستان در یک خبرگزاری هستند. گویا آنها بیشتر از من در جریان هستند. 

فردا برگه استعفاي خود را به تاريخ يازدهم ارديبهش و در روز انتخابات فدراسيون فوتبال تقديم آقاي كفاشيان خواهم كرد. اين تصميم براي كمك به ايشان است چرا كه اگر من را اخراج كند مردم عليه اش خواهند بود و اگر كي روش را نگه دارد اسدي و گروهي كه با اسدي هستند به مخالفت با ايشان خواهند پرداخت كه اين موضوع مشكل بزرگي براي رييس فدراسيون خواهد بود. به همين دليل فردا استعفاي خودم را به تاريخ يازدهم ارديبهشت به ايشان تقديم خواهم كرد.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: فردا برگه استعفاي خود را به تاريخ يازدهم ارديبهش و در روز انتخابات فدراسيون فوتبال تقديم آقاي كفاشيان خواهم كرد. اين تصميم براي كمك به ايشان است چرا كه اگر من را اخراج كند مردم عليه اش خواهند بود و اگر كي روش را نگه دارد اسدي و گروهي كه با اسدي هستند به مخالفت با ايشان خواهند پرداخت كه اين موضوع مشكل بزرگي براي رييس فدراسيون خواهد بود. به همين دليل فردا استعفاي خودم را به تاريخ يازدهم ارديبهشت به ايشان تقديم خواهم كرد.

کی روش همچنین گفت: كاري كه در حال انجام است و كمك نكردن به تيم ملي براي من ناراحت كننده است و عصباني ام كرده است و چنين موضوعي (كمك نكردن به تيم ملي) براي من نامفهوم است. اگر به همين يك دليل به تيم ملي كمك نشود، اين قابل قبول نيست. به همين خاطر براي نشان دادن حسن نيتم فردا استعفاي خودم را كه مورخ يازدهم ارديبهشت است تقديم خواهم كرد تا بعد از انتخابات ايشان يا رييس جديد بتوانند تصميم جديدي بگيرند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.