مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هرمزگان در تامین رفاه و پشتیبانی از خدمات رفاهی فرهنگیان نمونه است و در خدمات‌رسانی کمترین شکایت و انتقاد را درسطح ملی دارد.

هرمزگان در تامین رفاه فرهنگیان نمونه است/ کمترین شکایت و انتقاد را از هرمزگان داریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، فرشید سیاری در گردهمایی کارشناسان تعاون و رفاه آموزش و پرورش هرمزگان در بندرعباس، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مجموعه تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان و مناطق تابعه، اظهار داشت: وزرات آموزش و پرورش برای ارتقا سطح خدمات و امور رفاهی به فرهنگیان همه تلاش خود را بکار گرفته تا شان و منزلت فرهنگیان در بهترین شرایط حفظ شود.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است، تا جایی که در توان داریم با تکیه بر همه ظرفیت‌ها رفاه حداکثری و خدمات مطلوب را برای فرهنگیان در همه بخش‌ها فراهم کنیم که حوزه بهداشت و درمان و حمایت‌های مالی از اهم موارد است.

وی تاکید کرد: هرچند معتقدیم برای معلم هرچه کار شود کم است و با وجود محدودیت‌های اعتباری، با مدیریت صحیح و شایسته و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها و منابع، رشد چشمگیری در ارایه خدمات به فرهنگیان داشته‌ایم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توسعه مراکز اسکان رایگان بیماران فرهنگی، توسعه و تجهیز بخش‌های تخصصی از جمله دندانپزشکی درمانگاه‌های فرهنگیان، افزایش پذیرش همکاران با اعمال تخفیف 20 تا 30 درصدی تعرفه‌های مصوب، انعقاد تفاهم نامه با بانک ملی و اعطای تسهیلات کم بهره به 240 هزار نفر، افزایش میزان تسهیلات صندوق‌های وام ضروری و بهره‌مندی بیش از 430 هزار نفر فرهنگی از تسهیلات قرض الحسنه را در شمار بخشی از خدمات ارائه شده به فرهنگیان برشمرد و گفت: شاید کمتر به نظر می‌رسید بتوان بانک ملی را مجاب به پرداخت این میزان تسهیلات کم بهره کرد اما درراستای سیاست‌های مقام عالی وزارت، با پیگیری مصرانه معاون پشتیبانی وزارت و همه همکاران توانستیم این مهم را به نتیجه برسانیم و چنین تسهیلاتی در اختیار فرهنگیان عزیز قرار بگیرد.

سیاری با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات سال نو از تدوین شیوه نامه جدید و پیش‌بینی اعتبار ویژه اسکان مسافران نوروزی در کنار ارتقای کیفیت مراکز اقامتی آموزش و پرورش اعم از خانه‌های معلم و مدارس طرح اسکان خبر داد و اظهار داشت: تکریم شایسته مسافران، اخلاق مداری و ارائه خدمات مطلوب باید سرلوحه کار ستادهای اسکان باشد که خوشبختانه تاکنون ستادهای اسکان با تحمل همه تنگناها همه توان خود را بر این مهم استوار کرده‌اند که رضایت فرهنگیان و میهمانان حاصل شود.

در این نشست همچنین معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با قدردانی از حمایت‌های مجموعه وزارت آموزش و پرورش، خاصه حوزه تعاون و پشتیبانی و رفاه، بر خدمات‌رسانی شایسته به فرهنگیان تاکید کرد.

مرتضی رییسی افزود: امسال در بحث ستادهای اسکان 17 پایگاه، 398 مدرسه و 3 هزار و 96 کلاس درس با 695 نفر عامل اجرایی در نظر گرفته شده و با تجهیز آنان آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم.

وی تصریح کرد: هرمزگان به عنوان مقصد گردشگری همه ساله پذیرای میلیون‌ها مسافر نوروزی است که قطعا این سطح از گردشگر و مسافر پشتیبانی قوی از مراکز اقامتی و ستادهای اسکان را می‌طلبد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چرا مطالبات باز نشستگان پرداخت نمیشه ////۱۸ ماه پاداششون مونده ////کدام اولویت داره /باج به تهدید گران یا حق مسلم بازنشسته ؟؟؟؟؟
  • غلام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    این خبر بزرگترین دروغ قرن هست