۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 354150

کشتی گیر طلایی ایران در المپیک لندن تاکید دارد خارج از گود با همه دوستی می کند اما بر روی تشک مبارزه با هیچ کس رفاقتی ندارد.

اینجا رفاقت ممنوع است!

به گزارش قدس آنلاین، افشین نوروزی که در مسابقات کشتی بازی های المپیک لندن موفق به کسب مدال شد، این روزها به خاطر مصدومیت تمریناتش را سبک پیگیری می کند اما در عین حال تمرکز بر روی این است که میزان آمادگی اش را بهتر و بیشتر کند تا در مسابقات گزینشی قزاقستان ورودیه بازی های المپیک برزیل را به دست بیاورد.

وی که در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی می گیرد، این روزها یک رقیب در تیم ملی پیدا کرده است. افشین بیابانگرد که قصد دارد به وزن ۶۶ کیلوگرم بیاید و در این وزن کشتی بگیرد اما آنچه جالب است اظهار نظر افشین نوروزی در این مورد است.

نوروزی دراین مورد گفت: برای من فرقی نمی‌کند که کدام کشتی‌گیر به این وزن بیاید. من درباره کسی نظری ندارم چرا که اصلا برایم این حرف‌ها مهم نیست. برای بیابانگرد و زیدوند به عنوان دوستانم احترام قائلم اما هر کسی هر حرفی دارد باید آن را روی تشک کشتی ثابت کند. من هم می‌توانم در حرف بگویم باز هم مدال طلای المپیک را تکرار می‌کنم اما مهم این است که توانایی‌ها و ادعاهایم را بر روی تشک کشتی ثابت کنم. به هیچ وجه ذهنم را درگیر این گونه موارد نمی‌کنم و به خودم ایمان دارم تا ان‌شاءالله پس از کسب سهمیه المپیک مقتدرانه راهی المپیک شوم. البته هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام می‌گذارم.

این کشتی گیر تصریح کرد: برای من فرقی نمی‌کند که بیابانگرد یا کشتی‌گیر دیگری به این وزن بیاید. من خارج از گود با همه دوست هستم اما بر روی تشک مبارزه با هیچ کس رفاقتی ندارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.