قدس آنلاین - ایلام: وحید صدر: مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز مستقیم ایلام – مشهد از ۸ فروردین ماه سال ۹۵ برقرار می شود.

برقراری پرواز مستقیم ایلام – مشهد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مجتبی بیاتی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع هم از حیث تمایل و خواست اهالی ایلام و همچنین به واسطه تمرکز تردد زائران عتبات عالیات ایران و عراق از طریق مرز مهران و استان ایلام، راه اندازی این مسیر پروازی در دستور کار و پیگیری قرار گرفت، اظهارداشت: این پرواز از 8 فروردین ماه سال آینده بین فرودگاه های ایلام و مشهد در روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته صبح ها از ایلام به مشهد و عصر همان روز از مشهد مقدس به ایلام انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون به طور متوسط هر هفته ۴۰ پرواز در مسیر ایلام - تهران از طریق فرودگاه شهدای شهر ایلام انجام می شود، افزود: راه اندازی این مسیر هوایی در ایجاد رفاه و دسترسی مسافران و نیز توسعه ارتباطی استان ایلام موثر خواهد بود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تهیه یا رزرو بلیط پرواز ایلام – مشهد و بالعکس را از طریق دفاتر خدمات هوایی عنوان کرد و یادآور شد: شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و پویا شرکت های فعال در فرودگاه ایلام هستند که در این مسیر نیز به جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.

گفتنی است در سال های گذشته نیز از سوی مسئولان مربوطه برقراری پرواز ایلام – مشهد و بالعکس داده شد که متأسفانه این وعده عملی نگردید و حال بایستی منتظر 8 فروردین 95 ماند تا صحت و سقم این وعده معلوم گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.