پیشنهاد سردبیر

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی رحلت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و ایشان را از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست.

آیت‌الله واعظ طبسی از یاران صدیق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی رحلت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح ذیل است:
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء
ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (رحمت‌الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید.
این عالم فرزانه از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و از شاگردان بنام و خوشفکر حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی (قدس‌سره) بود، به‌طورى که ایشان وى را طلبه‌اى خوش‌فکر و به‌عنوان زبان حوزه‌هاى علمیه می‌دانستند و با تقدیر و تفقد از ایشان نام مى‌بردند؛ زهد و تقوی، پرهیزگاری و اخلاق ایشان در تمامی دوران زندگی زبانزد خاص و عام بود.
پس از پیروزى شکوهمند انقلاب اسلامى همواره به‌عنوان یکى از استوانه‌هاى نظام مورد توجّه قرار داشته و از سوى حضرت امام خمینى‌(ره) و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(دامت برکاته) به‌عنوان نماینده معظم‌له در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوى منصوب شد و برای اعتلاى اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامى تلاش بسیار کرد.
ایشان علاوه بر خدمت در بارگاه مقدس رضوى در نهادهایى چون مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبرى عضویت و ریاست حوزه‌های علمیه خراسان را به‌عهده داشت.
اینجانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، بیت شریف آن مرحوم به‌ویژه مردم مؤمن و متدین استان‌های خراسان تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن عالم فقید رضوان و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
سیدهاشم حسینی‌بوشهری
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
۱۴ اسفند ۱۳۹۴

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.