سردار دهقان، محسن رضایی و محمدرضا عارف با صدور پیام جداگانه‌ای درگذشت تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفتند.

سردار دهقان، محسن رضایی و عارف درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  تسنیم،  محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفتند.

** پیام تسلیت سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ارتحال ملکوتی مجاهد نستوه و مبارز خستگی‌ناپذیر، یار دیرین و صدیق حضرت امام (ره) و برادر و همسنگر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) موجب تاثر و تالم گردید.

بی‌تردید فقدان این عالم وارسته که در طول عمر بابرکت خویش منشا خدمات و اقدامات بزرگی برای ایران اسلامی به ویژه خطه خراسان و زائران بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی‌الرضا(ع) بود، ثلمه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر به شمار می‌رود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، خادمان شریف حرم رضوی، ملت بزرگ ایران، مردم خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عالم جلیل‌القدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

 

** پیام تسلیت محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام، به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق، ماوا گزید.

آن عالم ربانی، به حق، از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه‌های گوناگون، خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه، ماندگار شد.

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه‌های آتشین و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام، دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی، تا پایان عمر پربرکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مضایقه نکرد.

اینجانب از حمایت‌های آن مرد بزرگ از جبهه‌های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه‌اش نسبت به فرماندهان عرصه‌های نبرد، خاطرات فراوانی دارم.

برحسب وظیفه، سوگمندانه، رحلت این عالم مجاهد و تولیت سخت کوش آستان مقدس حضرت رضا (ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه‌های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و به‌خصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام

14 اسفند 1394»

 

** پیام تسلیت محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم

«انالله و اناالیه راجعون

رحلت فقیه دانشمند و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله ناصر واعظ طبسی عضو  محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم شد.

مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در دوران حاکمیت استبداد و خود محوری دوران طاغوت با نقش آفرینی ارزشمند و هدایت جوانان و  با تحمل زندان‌های طولانی مدت از کرامت و منزلت مردم دفاع کرد. ایشان بعد از انقلاب  اسلامی نیز یکی از یاران فعال و باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های خطیر در دوره‌های مختلف بودند و خدمات خود را با رویکرد وظیفه شناسانه تقدیم ملت شریف ایران  بخصوص مردم نجیب استان خراسان کردند  و منشاء تحولات چشم‌گیری در این استان بودند.

اینجانب رحلت حضرت آیت‌الله  واعظ طبسی را به رهبر معظم انقلاب، مردم سرافراز ایران بویژه مردم متدین و بزرگوار استانهای خراسان ،نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری ، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ،حوزه‌های علمیه علی الخصوص خانواده محترم آن فقیه عظیم شأن و فرزندان آن عالم وارسته تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای آن مرحوم  از خداوند متعال مسالت می کنم.
محمدرضا عارف»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمت قربانی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    خدمت سردار دهقان سلام عرض میکنم اینجانب بازنشسته زیرمجموعه شما بخدا برای ۱۵ میلون بدهکاری سودی حکم جلب مراگرفته اند شبها نمی توانم خونه بروم یه کمکی بکن