«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین از تلاش کشورش برای «تغییر قانون تروریسم» جهت هدف قرار دادن مقاومت اسلامی لبنان خبر داد.

تلاش منامه برای تغییر «قانون تروریسم» و در برداشتن «حزب الله»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه بحرین در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان پارلمان گفت: تلاش‌هایی برای تغییر قانون تروریسم در حال انجام است تا حزب الله را در بر بگیرد. همچنین تلاش‌های دیگری برای درج نام آن در لیست‌های تروریسم بین‌المللی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، خالد بن احمد آل خلیفه مدعی شد که تلاش‌ها برای تغیبر قانون تروریسم به منظور حفظ جامعه بحرین از عملیات تروریستی است تا لیستی از سازمان‌های تروریستی از جمله حزب الله تهیه شود.

وی با بیان اینکه در حال تلاش برای تهیه لیست محلی سازمان‌های تروریستی و اعضای وابسته به آنها هستیم، افزود: حزب الله به این لیست اضافه خواهد شد و با همکاری طرف‌های دیگری، روند حمایت مالی از آن را رصد و تعامل با نهادهای بازرگانی وابسته به این حزب را ممنوع خواهیم کرد.

شورای همکاری خلیج فارس که بحرین نیز عضوی از شش عضو آن است، هفته گذشته، حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد؛ اقدامی که با مخالفت مردمی و دولتی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا از جمله عراق، تونس، الجزایر، لبنان و کشورهای دیگر روبه‌رو شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.