تروریستها روز گذشته با چندین خمپاره و کپسول انفجاری مناطق مسکونی شهرک الفوعه را هدف قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از غیر نظامیان زخمی شده‌اند.

شدت گرفتن حملات تروریست‌ها به دو شهرک الفوعه و کفریا+ تصاویر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، منابع محلی از داخل شهرک محاصره شده الفوعه در حومه ادلب در شمال سوریه گفتند که گروه‌های تروریستی مستقر در شهرک "بنش" حملات خود به الفوعه را شدت بخشیده اند.
بر اساس این گزارش، تروریستها روز گذشته با چندین خمپاره و کپسول انفجاری مناطق مسکونی شهرک الفوعه را هدف قرار داده اند که در پی این حملات شماری از غیر نظامیان زخمی شده اند.
این منابع گفتند که اغلب خمپاره‌ها به مدرسه "فهمی الزین" در شهرک الفوعه اصابت کرده است که در پی این حملات تعدادی از کودکان زخمی و به درمانگاه این شهرک که از کمبود شدید دارو و امکانات پزشکی رنج می برد، منتقل شدند.
برخی گزارشها نیز از آماده سازی موشکهای سنگین توسط گروههای تروریستی احرار الشام، جبهه النصره و جندالاقصی برای هدف قرار دادن دو شهرک الفوعه و کفریا حکایت دارد.
و خبر دیگر اینکه یک زن سوری مبتلا به بیماری قند در الفوعه به دلیل کمبود شدید دارو و غذا جان باخت.منابع محلی تاکید کردند که حفر تونلها در مرزهای الفوعه همچنان ادامه دارد، و تهدید گروههای تروریستی برای یورش به الفوعه و تصرف این شهرک محاصره شده همچنان ادامه دارد.
و خبر دیگر اینکه اتاق عملیات نظامی وابسته به کمیته های مردمی سوریه که در دو شهرک الفوعه و کفریا مستقر است با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ما از ماهها پیش هیچ خمپاره‌ای به هیچ کدام از مناطق اطراف الفوعه شلیک نکرده‌ایم و ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه ما از الفوعه مناطق اطراف را گلوله باران کردیم کذب محض است، زیرا کمیته های مردمی در دو شهرک الفوعه و کفریا به توافق آتش بسی که چند ماه قبل بین دولت سوریه و گروههای تروریستی صورت گرفت، پایبند هستند.
اهالی الفوعه و کفریا از نیروهای نظامی خواستند که هرچه سریع‌تر به محاصره ظالمانه این شهر از سوی گروه‌های تکفیری پایان دهند.
آنها همچنین از کشورهای دخیل در درگیری‌های سوریه خواستند که به گروههای مسلح برای توقف اقدامات تروریستی خود پایان دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.