مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ مورد مراجعه به درمانگاه‌های تخصصی این مجتمع ثبت شده است که نسبت به سال قبل، ۲۱ درصد رشد داشته است.

مراجعه ۴۰۰۰ زوج نابارور به مجتمع درمانی هلال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، دکتر حمید چوبینه، اظهار کرد: قدم‌های بزرگی برای تسکین آلام همنوع برداشته شده است.

وی با اشاره به عملکرد مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: امسال  ۱۹ هزار و ۳۶۳ مورد دیالیز، ۲۹ هزار و ۸۷۴ عمل دندانپزشکی، ۱۳ هزار و ۱۸۷ مورد عمل جراحی چشم‏ و بیش از ۱۳۱ هزار مورد آزمایش از جمله خدمات ثبت شده در این مجتمع است.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به خدماتی که در مجتمع رویش انجام می‌شود، افزود: طی دو سال گذشته، چهار هزار زوج نابارور به مجتمع رویش مراجعه کرده اند که بیش از یک سوم آنها وارد سیکل درمانی شده و بیش از ۷۰۰ زوج نیز یا تولد فرزند خود را جشن گرفته‌اند و یا زوجه دوران بارداری را سپری می‌کنند.

وی همچنین از راه‌اندازی ۵ اتاق عمل چشم خبر داد و آماده‌سازی زیرساخت‌ نوبت‌دهی الکترونیک را از جمله برنامه‌های مجتمع برشمرد.

چوبینه با اشاره به افتتاح پلی کلینیک سلامت خانواده و کلینیک سلامت جنسی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران اذعان کرد: متاسفانه امروزه کانون بسیاری از خانواده‌ها به دلیل عدم توجه به سلامت جنسی درحال فروپاشی است بر همین اساس جمعیت هلال احمر از سوی وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری سلامت، بخش مهمی از فعالیت‌های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران است، گفت: برای گسترش فعالیت‌های این حوزه و انتقال تجارب به مراکز درمانی استانی، به ویژه استان‌هایی که امکان جذب توریست درمانی را دارند، برنامه ریزی شده است.این راستا نیز همکاری‌هایی با جمعیت هلال احمر استان فارس صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.