قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ در روز پر برکت دوازده فروردین ماه ۱۳۵۸، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های بسیار، دگر بار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی در شهرکرد برگزار می‌گردد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه 11/1/95 رأس ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

علی گرجی ظهر امروز در جلسه ستاد دوازدهم فروردین‌ماه استان که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد از دوازدهم فروردین به عنوان بهار انقلاب و نوید بخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی یاد کرد و گفت: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین استان شعار اصلی حکومت شکل گرفته در دوازدهم فروردین را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و تصریح کرد: در روز پر برکت دوازده فروردین ماه 1358، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های بسیار، دگر بار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

گرجی ادامه داد: برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این یوم‌الله مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردين‌ماه و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر با عنوان «جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه 11/1/95 رأس ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین از برگزاری مراسم خاص با همین عنوان در مساجد منتخب خبرداد و افزود: مسجد فاطمه‌الزهراء(س) ميرآباد شهرکرد روزچهار‌شنبه 11/1/94 همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاءمیزبان عموم مردم ولایتمدار شهرکرد برای برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین است.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرکرد، دوازدهم فروردین‌ماه را یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت معنوی ایجاد شده در راستای گرامیداشت روز زن و مادر و یوم‌الله 12 فروردین بهره برد.

حمید ملکپور ادامه داد: اگر برنامه ها و مراسم انقلاب اسلامی در مرکز استان بطور صحیح و باشکوه برنامه‌ریزی شود باعث الگوگیری سایر شهرستان‌ها نیز می‌شود و هیچ مشکل و دغدغه‌ای برای برگزاری این برنامه‌ها نداریم.

ملکپور از برگزاری مراسم ویژه این ایام در مرکز استان با محوریت مساجد منتخب در شب شام ولادت در یوم‌الله 12 فروردین خبرداد و تصریح کرد: باید در مکان های پرجمعیت استقرار میهمانان نوروزی فضاسازی مناسبی برای 12 فروردین صورت پذیرد تا فضای استان متحول شود.

فرماندار شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش بزرگداشت باشکوه یوم‌الله 12 فروردین‌ماه را از ضروریات آشنایی نسل جوان با مراحل تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه‌ای الهی است که خدا به مردم عرضه داشته است.

گفتنی است در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.