۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 366251

پس از آن که کمپانی تسلا، با رونمایی از مدل ۳ خود به موفقیت های چشمگیری دست یافت، انتظار می رود که به زودی شاهد تغییراتی در سایر مدل های خودروی این کمپانی نیز باشیم.

آینده یی بهتر برای خودروهای تسلا

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از Cnet، تسلا، به تازگی خودروی مدل 3 خود را رونمایی کرده است. این خودرو باعث شده است که نام این کمپانی، بیش تر بر سر زبان ها افتد.

این خودرو ساز، پس از رونمایی از مدل جدید خود، تصمیم گرفته است که تغییراتی کاربردی در مدل s تسلا نیز ایجاد کند.

تغییراتی که قرار است در مدل s تسلا ایجاد شود، در واقع ترفندهایی برای ظریف تر شدن فضای داخلی و نمای بیرونی خودرو می باشد.

تغییرات بر روی مدل s خودروی تسلا قرار است در بخش هایی مانند؛ تهویه ی صندلی ها، فضای ذخیره سازی بر روی درها برای قرار دادن نقشه های کاغذی و یا تنقلات خوراکی ایجاد شود.

پیش از این در مدل s خودروی تسلا، فضای باز بزرگی بین دو صندلی جلو، بدون هیچ استفاده یی قرار داشت و پنل درها هیچ فضای ذخیره سازی مفیدی نداشت.

تسلا اعلام کرده است که قصد دارد، مواد داخلی قابل استفاده برای ساخت و تولید خودروی مدل s را نیز بهبود بخشد و کیفیت آن ها را افزایش دهد.

در واقع کیفیت داخل این خودرو قرار است با کیفیت خودروهایی مانند مرسدس بنز، BMW و آئودی برابر شود.

همچنین تسلا قرار است تغییراتی برای ظریف تر شدن نمای خارجی مدل s اعمال کند. مثلا قصد دارد که رنگ های جدیدی در بدنه ی خودرو ایجاد کند و چراغ های LED جلوی خودرو را تغییر دهد. این کمپانی همچنین قصد دارد با اعمال تغییراتی در نمای جلویی خودرو، نگاهی درون خطی همانند آنچه در مدل X و 3 تسلا وجود دارد، برای مدل s ایجاد کند.

البته این به روز رسانی ها، احتمالا قیمت مدل s تسلا را افزایش خواهد داد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.