۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 371318

فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی کشورمان با راهیابی به فینال رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو در مغولستان، سهمیه این وزن را نیز کسب کرد.

کشتی فرنگی یک سهمیه المپیک گرفت

به گزارش قدس آنلاین، امیر قاسمی منجزی در دیدار نیمه نهایی رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو که در شهر اولان‌باتور مغولستان در جریان است با پیروزی برابر حریف بلاروس خود ضمن راهیابی به فینال، سهمیه وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک را نیز بدست آورد.

قاسمی در نیمه نهایی در برابر چوگوشویلی از بلاروس قرار گرفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد این حریف بگذرد و فینالیست شود.

فرنگی کار سنگین وزن ایران پیش از این، در دور اول دیل ریو از آرژانتین را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و دور دوم بالینت‌لام از مجارستان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. قاسمی در سومین مصاف خود نیز نومین جان عبداله‌یف از ازبکستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

همچنین در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان نیز در دور نخست مقابل رومن آمویان ارمنستانی با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری رسید اما در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۹ مقابل آیو آنگلوف بلغار شکست خورد. در ادامه با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل سئوک هاک کیم از کره جنوبی، حمید سوریان نیز از دور رقابتها کنار رفت.

آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.