۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 377996

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ فرزاد تیموری،  مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان همدان با بيان اينكه بنياد بركت اقدامات بسيار مثبتي را در اين استان انجام داده است، گفت: ۱۶مدرسه از ۳۲ مدرسه به بهره‌برداري رسيده و ۱۶ مدرسه‌ي ديگر نيز در دست ساخت قرار دارد.

ساخت ۱۶مدرسه‌ي بنياد بركت در همدان
وی افزود: بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، نوسازي و ساخت 32 مدرسه با 165 كلاس درس را با اعتباري بالغ بر 128 ميليارد و 915 ميليون ريال در اين استان در برنامه دارد.
تیموری، گفت: در استان همدان مردم و مسئولان يك صدا از فعاليت‌هاي انجام گرفته توسط بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) قدرداني مي‌كنند و جدا از مدارس، بنياد بركت احداث 10 مسجد را نيز با اعتبار 12 ميليارد و 500 ميليون ريال بر عهده
گرفته كه اكنون پس از مرحله‌ي انتخاب پيمانكار، مراحل اجرايي و ساخت آن به زودي آغاز خواهد شد.
به گفته تيموري، بنياد بركت از سال 1391 تا 1393 ساخت و نوسازي 8 باب مدرسه را بر عهده گرفته بود كه همه‌ي آن‌ها به بهره‌برداري رسيده‌اند و از سال 1393 نيز مشاركت در نوسازي و ساخت 24 مدرسه ديگر را تقبل كرده است.
مديركل نوسازي استان همدان ادامه داد: نكته‌ي قابل‌توجه در خصوص اين پروژه‌ها آن است كه در سراسر استان پراكنده است و تمام مناطق محروم و روستاهاي اطراف شهرستان‌ها از اين روند عمراني سهم مي‌برند. 
وي با اشاره به اين‌كه تمام اين مدارس جزو بافت فرسوده و تخريبي بوده‌اند، گفت: بنياد بركت با كمك در نوسازي اين مدارس تلاش كرده تا براي دانش‌آموزان نقاط محروم استان كلاس‌هاي درس ايمن و مجهز فراهم آورد كه اقدامي قابل تحسين و در خور تقدير و تشكر است.
تيموري در پايان با ابراز اميدواري نسبت به ادامه‌ي فعاليت‌هاي خيرخواهانه‌ي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و بنياد بركت در استان همدان گفت: رويكرد مثبت و مديريت قابل تحسين اين نهاد باعث شده تا الگوي جديدي در خدمت‌رساني به مردم مناطق محروم در اختيار
ديگران قرار گيرد.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.