قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ به دنبال دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت قاچاق كالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور  لردگان – بروجن به مرحله اجرا گذاشتند. 

كشف بيش از ۸ ميليارد كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري 

 به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامي استان از كشف محموله هشت ميليارد و ششصد ميليون ريالي انواع كالاي قاچاق در محور "لردگان – بروجن" خبر داد.

سردار نورعلي ياري گفت: به دنبال دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت قاچاق كالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور  لردگان – بروجن به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور يك دستگاه كاميون كشنده اسكانيا حامل كالا را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در بازرسي از اين كاميون 41 هزار و 460 قطعه انواع لوازم خودرو و 400 ثوپ البسه فاقد مدارك مثبت گمركي به ارزش هشت ميليارد و ششصد ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

سردار ياري، با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، از عموم مردم خواست هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را، از طريق ارسال پيامك يا تماس تلفني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.