پیشنهاد سردبیر

بازیگر مطرح سینما و تئاتر مشهد و کشور با اشاره به اینکه تئاتر در مشهد زنده است، گفت: هنرمندان تئاتر مشهد، سنگر این هنر را از گذشته تاکنون حفظ کرده‌اند.

هنرمندان تئاتر مشهد، سنگر این هنر را از گذشته تاکنون حفظ کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رضا کیانیان پنج‌شنبه‌شب در مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر خراسان رضوی در سالن اصلی تئاتر شهر با اشاره اینکه خودم را هرگز شایسته این‌همه تعریف نمی‌دانم اظهار کرد: در دوران مدرسه بارها از برادرم که گروه تئاتری را در مشهد فعال کرده بود، درخواست کردم مرا هم به جمع تئاتری ببرد و نقشی به من دهد اما وی به‌این‌علت که این امر پارتی‌بازی محسوب می‌شود، مدت‌ها مرا به گروه تئاترش نبرد.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم مردم، مسؤولان و هنرمندان شهرم دورهم جمع شدند تا در قالب مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر از من تجلیل کنند اضافه کرد: بعد از انقلاب، مشهد و شیراز پس از تهران فعالیت‌های مستمر و قابل‌توجهی در حوزه تئاتر داشتند و امروز نیز هنرمندان تئاتر مشهد، سنگر این هنر را از گذشته تاکنون حفظ کردند.

بازیگر مطرح تئاتر، تلویزیون و سینما با اشاره به مسؤولیت دولتی استاد لطفی هنرمند پیشکسوت تئاتر مشهد در دهه‌های گذشته بیان کرد: مسئولان بسیاری در طول این مدت مسئولیت‌های مرتبط بافرهنگ و هنر را دریافت کردند اما استاد لطفی فعالیت‌های بسیاری در طول دوران مسئولیت خود برای هنرمندان تئاتر انجام دادند.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر تجلیل از رضا کیانیان از خانواده دو هنرمند مرحوم ازجمله علی‌اصغر مذهب یوسفی و مهدی تقدیمی تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.