قدس آنلاین-یزد: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با تبريك فرا رسيدن ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج) از مردم خواست تا براي برگزاري هرچه باشكوهتر جشن هاي نيمه شعبان ضمن رعايت دقيق نظم و قانون با ماموران پليس همكاري كنند.

ضرورت رعايت نظم و قانون در جشن هاي نيمه شعبان  دراستان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا مزیدی  در آستانه فرا رسيدن نيمه شعبان عده اي با حركات نمايشي باعث راهبندان و ايجاد مزاحمت باعث سلب آسايش مردم مي شوند، پليس به اين عده هشدار مي دهد كه اين گونه اعمال با برخورد پليس روبرو شده و منجر به پيگرد قانوني آنان خواهد شد.

وي همچنين از شهروندان و هيئت هايي كه قصد پخش نذورات در سطح شهر را دارند خواست تا از ايجاد ترافيك و راه بندان جداً خودداري كرده و افرادي را براي نظم و انضباط و انتظام بخشي و جلوگيري از بروز ترافيك بكار بگيرند.

 اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين از عموم شهرونداني كه قصد شركت در مراسم ها و جشن هاي اين ايام دارند نيز مي خواهيم كه براي جلوگيري از ترافيك هاي شديد حتي المكان از بيرون آوردن خودرو هاي شخصي خودداري كرده و از خودروهاي عمومي استفاده كنند.

معاون اجتماعي استان يزد با تبريك مجدد ايام خجسته ميلاد با سعادت امام زمان (عج) خاطر نشان كرد: اميد است با همكاري و مشاركت مردم و پليس امنيت وصف ناپذير جامعه اسلامي همچنان پايدار مانده و زمينه هاي ظهور و حكومت عدل امام زمان (عج) هر چه زودتر فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.