۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 386254

کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد نسبت به انتصاب ژوزه مورینیو واکنش جالبی داشت.

روی کین: مورینیو روی اعصای من است!

 به گزارش قدس آنلاین، روی کین که برای بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در منچستریونایتد و کاپیتانی این تیم را در کارنامه دارد، نسبت به انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه واکنش نشان داده است. ، روی کین در اولین واکنش نسبت به این انتصاب گفته است: مورینیو فرد مورد علاقه من نیست. در زمانی که به عنوان مربی (استون ویلا) در مقابل او قرار گرفتم، او به شدت روی اعصاب من بود. با این حال، این یک موضوع شخصی است.

وی ادامه داد: کار کردن در منچستریونایتد در کسب پیروزی و قهرمانی خلاصه می شود و کارنامه مورینیو نشان می دهد که او یک برنده است. هنگامی که یونایتد موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشد، او قطعاً یک گزینه خوب برای هدایت باشگاه به شمار می رفت. مورینیو همیشه در دسترس بود، کارنامه شگفت انگیزی را هم دارد و به نظر گزینه مناسبی می آید، اما نه برای شخص من.

دلیل اصلی خصومت شخصی روی کین با ژوزه مورینیو را باید مرتبط به عکس بالا دانست، زمانی که که روی کین به عنوان دستیار پل لمبرت  در استون ویلا کار می کرد. در آن دیدار، چلسی با نتیجه 0-3 از حریف خود پیش بود که  ژوزه مورینیو به عادت معمول خود،قبل از سوت پایان بازی به سمت نیمکت استون ویلا رفت تا با کادر فنی حریف دست بدهد و از زمین مسابقه خارج شود. پل لمبرت - سرمربی وقت استون ویلا - از این حرکت مورینیو خوشحال نبود، اما دست او را رد نکرد. روی کین اما نه تنها دست دراز شده مورینیو را رد کرد، بلکه حتی به مورینیو نگاهی هم نینداخت.

او پس از پایان بازی به انتقاد شدید از این حرکت سرمربی فعلی یونایتد پرداخت و گفت: بازی هنوز در جریان است. اگر شما در صبح یک روز تعطیل این کار را با من می کردید، مورد ضرب و شتم قرار می گرفتید! من با جنگ های روانی مشکلی ندارم، اما بازی همچنان در جریان بود.این حرکت زننده ای است. پیش از این هم دیده ام که او این حرکت را با مربیان دیگر انجام دهد. این واقعاً زننده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.