یک کارشناس طب سنتی گفت: حذف وعده شام در رژیم های لاغری یکی از اشتباه های رایج، خطرناک، جبران ناپذیر است که می تواند مقدمات بیماری افراد را فراهم کند.

برای لاغری ناهار را ترک کنید/ نسخه طب سنتی برای افراد چاق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، دکتر جلیل میرزایی گفت: بدن در شب به دلیل خواب، مشغول به ترمیم و بازسازی قوای از دست رفته در طی روز می شود به همین خاطر نبود غذا در بدن، این امر مهم را با مشکلات زیادی روبه رو می کند.

وی افزود: در رژیم های لاغری به جای ترک شام باید نهار را ترک کرد و این اتفاق می تواند تاثیر زیادی در لاغری افراد داشته باشد.

این کارشناس طب سنتی با اشاره به تاثیر خوردن آب گریپ فروت و آب پرتغال در لاغری افراد اظهارکرد: توصیه می شود افرادی که اضافه وزن دارند هر روز نصف لیوان آب گریپ فروت را به همراه نصف لیوان آب پرتغال مخلوط کرده و بنوشند.

وی ادامه داد: همچنین نوشیدن آب کرفس و یا آب کلم سبب افزایش سوخت و ساز چربی ها شده و در طب سنتی تاکید ویژه ای به این موضوع شده است.

میرزایی در خصوص میان وعده های مفید برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند خاطرنشان کرد: بهترین میان وعده برای این عده، عرق شوید و عرق زیره است. افراد می توانند این عرق ها را با آب خنک مخلوط کرده و به عنوان میان وعده بنوشند.

این کارشناس طب سنتی بهترین چای برای افراد چاق را چای گیاهی گزنه دانست و اذعان کرد: افرادی که به دنبال لاغری هستند می توانند از چای گزنه استفاده کنند. نوشیدن 3 فنجان چای گزنه در طول شبانه روز منجر به افزایش سوخت چربی های بدن می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.