وزیر انرزی امارات اعلام کرد که تقاضای جهانی نفت در نیمه دوم امسال یک میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت و بالا رفتن قیمت این کالای راهبردی سبب رشد سرمایه گذاریها در این بخش می شود.

احیای توازن میان عرضه و تقاضا سبب افزایش قیمت نفت می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه گلف نیوز، سهیل محمد فرج المزروعی، وزیر انرژی امارات، با تأکید بر مسئولیت امارات به احیای توازن در بازار جهانی نفت گفت: کاهش شکاف میان عرضه و تقاضا سبب افزایش قیمت نفت در نیمه دوم امسال خواهد شد.

وی در حاشیه نشست ١٦٩ سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) در وین تصریح کرد: امارات همچنان نقش موثری در تواقفهای میان اعضای اوپک خواهد داشت تا این که مقدار عرضه مناسب را ایجاد و منافع تولید کنندگان و مشتریان را برآورده کند.

وزیر انرژی امارات افزود: تقاضای نفت در نیمه دوم امسال یک میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت و بالا رفتن قیمت این کالای راهبردی سبب رشد سرمایه گذاریها در این بخش می شود.

المزروعی با پیش بینی احیای توازن در بازار، پیش از پایان امسال گفت: راهبرد اتخاذی اوپک پیشرفت مطلوبی داشته است و باعث شد این سازمان سهم بازار خود را حفظ کند و بازار نفت را در جهت توازن پیش برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.