قدس آنلاین- تبریز: فرماندار تبریز گفت: بخش مرکزی تبریز با پراکندگی روستاها در مباحث مهاجرپذیری و مسائل اجتماعی و سیاسی مربوط به این بخش بسیار حائز اهمیت است که باید برنامه و پروژه‌های عمرانی و آبادی در روستاها سریعاً و بدون وقفه اجرا شود.

ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی و آبادی در روستاهای تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  رحیم شهرتی‌فر در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی تبریز، اظهار داشت: جوانگرایی و اجازه بروز و ظهور نیروهای جوان، متعهد، با دانش و مهارت برای خدمت به مردم، از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

فرماندار تبریز گفت: بخش مرکزی تبریز با پراکندگی روستاها در مباحث مهاجرپذیری و مسائل اجتماعی و سیاسی مربوط به این بخش بسیار حائز اهمیت است که باید برنامه و پروژه‌های عمرانی و آبادی در روستاها سریعاً و بدون وقفه اجرا شود تا اهداف دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی تبریز برای جلب رضایت مردم پیاده شود.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و دولت است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی دولت قرار بگیرد.

استاد رحیمی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های فرمانداران و بخشداران رصد می‌شود، افزود: با تلاش و جدیت برای تحرک و چابکی بیشتر دولت تدبیر و امید و با اعتماد به جوانان وفادار به دولت برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت.

در این جلسه رحیم قاسم‌زاده معاون سابق فرماندار کلیبر به عنوان بخشدار مرکزی تبریز معرفی  و از زحمات مرتضی محمدزاده که به فرمانداری اسکو منصوب شده‌اند تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.