قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش یک صد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

توقیف کالای قاچاق میلیونی در مراغه/ کشف ۲۴ هزار نخ سیگار

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  سهراب رحیم‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین کنترل مقطعی خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن اتوبوس در بازرسی از این خودرو متوجه جاساز که در قسمت‌های مختلف اتوبوس تعبیه شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: در بازرسی از محل جاسازی این خودرو 900 ثوب انواع پوشاک و البسه به ارزش یک صد میلیون ریال کشف و در این رابطه یک قاچاقچی کالا دستگیر شد.

کشف بیش از 24 هزار نخ سیگار در مراغه  

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 24 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر خبر داد.

رحیم‌زاده گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل و نظارت بر صنوف موفق به کشف 24 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد صنفی خواربار فروشی شدند.

وی افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رحیم‌زاده ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تصریح کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق همه جانبه بوده و به صورت ویژه در دستور کار مأموران است و از شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس گزارش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.