قدس آنلاین- تبریز: فرماندار تبریز بر تعطیلی شرکت های بدون مجوز و پروانه کسب در میدان میوه و تره بار تبریز تاکید کرد.

تعطیلی شرکت‌های بدون مجوز فعالیت در میدان تره‌بار تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز, رحیم شهرتی فر در جلسه ساماندهی اطراف میدان تره بار گفت: محور و سرلوحه اقدامات دولت فعلی توجه به قانون می باشد و تمامی مسائل نیز باید ضابطه مند باشند .

فرماندار تبریزبا اشاره به وضیعت نامطلوب برخی شرکتهای حمل و نقل فاقد مجوز مستقر در اطراف میدان تره بار تبریز گفت: دفاتر شرکتهای حمل و نقل در اطراف میدان تره بار که مجوز ندارند باید سریعاً جمع آوری شوند.

 وی افزود : سازمان حمل و نقل و پایانه ها وظایف ذاتی و قانونی دارد و از طرف دولت مسئول اصلی می باشد ولذا باید در خصوص شرکتهای حمل ونقل مطابق مقررات به وظایف قانونی خود عمل نماید.

فرماندار تبریز گفت: انجمن صنفی کامیون داران و شرکت های حمل و نقل وپایانه ها باید وظایف محوله خود را در ارتباط با قانون و مقرات  به نحو احسن انجام دهند تا اعلام بار و صدور بارنامه ها در پایانه ی در آدرس  مشخص شده آن شرکت اخذ و صدور گردد تا مشکلات اهالی منطقه و همچنین مشکل رانندگان نیز حل شود.

شهرتی فر با اشاره به اینکه محل فعالیت شرکتها باید همان جای باشد که به آن آدرس پروانه اخذ کرده اند ،گفت: اگر چنانچه شرکتها دارای مجوز مکانهای برای باریابی تاسیس می کند این محل باید با آدرس مشخص و مجوز دار باشد چرا که خارج از محل قانونی فعالیت هایشان ممنوع می باشد.

دراین جلسه مقرر شد تا نمایندگانی از فرمانداری تبریز، سازمان حمل و نقل وپایانه ها  و اتاق بازرگانی از محل بازدید کنندتا شرکتهای که مجوز فعالیت ندارند شناسایی و نسبت به جمع آوری آنها هرچه سریعتر اقدام شود، پلیس راهور،پلیس امنیت اجتماعی و شهرداری منطقه مربوطه  وظایف قانونی خود را  به نحو احسن انجام دهند، کلیه بار نامه ها باید از مرکز مشخص صادر شود واز صدور بار نامه توسط افراد غیر مجاز و دلالان جلوگیری شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.