به دلیل آسان تر شدن تعامل کاربران کشورهای مختلف با یکدیگر، اینستاگرام در حال آماده سازی عرضه یک قابلیت ترجمه برای کپشن‌ها، کامنت‌ها و توضیحات Bio کاربران است

اینستاگرام به زودی کپشن‌ها و کامنت‌های کاربران را برای شما ترجمه خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات، شاید بتوان گفت که تصاویر به اندازه هزاران کلمه، حرف برای گفتن دارند اما 500 میلیون کاربر شبکه عکس محور اینستاگرام هم چنان ترجیح می‌دهند که برای تصاویر و ویدیو‌هایی که در این سرویس به اشتراک می‌گذارند، توضیح و کامنت بنویسند. این توضیحات گاهی مربوط به خوشمزه بودن یک وعده غذایی، لحظه غروب آفتاب یا طبیعت زیبای یک شهر است. در هر حال حقیقت این است که توضیحاتی که یک فرد زیر تصاویر خود می‌نویسد برای بسیاری از کاربران با زبان‌های دیگر غیر قابل فهم است.

به دلیل آسان تر شدن تعامل کاربران کشورهای مختلف با یکدیگر، اینستاگرام در حال آماده سازی عرضه یک قابلیت ترجمه برای کپشن‌ها، کامنت‌ها و توضیحات Bio کاربران است. این شرکت که مالکیتش به فیسبوک تعلق دارد دیروز اعلام کرد که "دکمه ترجمه" در ماه جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و هر زمان که نوشته‌ای به زبانی متفاوت از زبان اصلی کاربر باشد، این دکمه نمایش داده می‌شود.

اینستاگرام این خبر جدید را در قالب یک پست در حساب کاربری خود اعلام کرد: "جامعه اینستاگرام با سرعت بسیار زیادی رشد داشته است و جهانی‌تر از آن شده است که ما تصورش را می‌کردیم. خوشحالیم که می‌توانید به زودی صرف نظر از زبان اصلی خود، داستانی که سایر کاربران برای تصاویر خود به زبانی دیگر منتشر می‌کنند را در لحظه متوجه شوید."

اینستاگرام در حال حاضر از بیش از 20 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. در هر حال اگر طی روزهای آتی با متنی به سایر زبان‌ها برخوردید و دکمه ترجمه را مشاهده نکردید، این سرویس هنوز از آن زبان پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این گفته شده است که دکمه ترجمه برای کامنت‌ها و پست‌های قدیمی نشان داده نمی‌شود.

خبر عرضه دکمه ترجمه اینستاگرام تنها چند روز پس از اعلام دستیابی به بیش از 500 میلیون کاربر فعال در ماه و دست کم 300 میلیون کاربر در روز برای این سرویس منتشر شده است. اینستاگرام از زمان آغاز به کارش در سال 2010 با رشد چشمگیری همراه بوده است و موفق شده در عرض دو سال گذشته از لحاظ اندازه دو برابر شود.

 

اینستاگرام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.