رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اقبال به دانشگاه پیام نور را ناشی از رضایتمندی عمومی دانست که در دورترین شهرهای ایران هم قابل لمس است.

 اقبال به دانشگاه پیام نور در دورترین نقاط ایران هم مشهود و قابل لمس است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: دکتر زاهدی در نشست صمیمی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی و دکتر درینی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور اقبال عمومی به این دانشگاه را در شهرهای دور و نزدیک ایران ملموس دانست و از حمایت کمیسیون به منظور ارتقا هرچه بیشتر جایگاه دانشگاه  خصوصا در گسترش تحصیلات تکمیلی خبر داد.
دکتر روشن؛ معاون  حقوقی و امور مجلس وزارت علوم: تلاش های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور قابل تقدیر است.
در ادامه این نشست معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی پتانسیل دانشجویی موجود در این دانشگاه را سرمایه ای گرانبها دانست که باید به خوبی از ظرفیت های آنان در مسیر حرکت به سمت الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت بهره مندی لازم صورت گیرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: برند اخلاق مداری شایسته دانشگاه پیام نور است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برند اخلاق مداری را  شایسته دانشگاه پیام نور دانست.
دکتر فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه  در نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی دانست که فارغ از حواشی سیاسی بوده و اخلاق مداری را شایسته این دانشگاه دانست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیام نور را دانشگاهی با شاکله اسلامی دانست که به عنوان یک دانشگاه فراگیر، بررسی ها حاکی از رضایتمندی عمومی از این مجموعه عظیم آموزشی می باشد.
وی در ادامه محدودیت موجود در رشته های دانشگاه، کاهش سراسری جمعیت دانشجویی، درآمدزا نبودن و شهریه پایین نسبت به سایر دانشگاه ها را از چالش های موجود در پیام نور برشمرد و افزود: باتوجه به این مسایل و کمبود منابع اعتباری موجود، مدیریت کردن در این شرایط در عین دشواری بسیار هنرمندانه است.
وی در خاتمه ورود بیش از پیش دانشگاه در حوزه تحصیلات تکمیلی را از اولویت های اساسی و راهگشا به منظر برون رفت از شرایط کنونی دانست.

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر فلاحتی، دکتر قمی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر درینی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور کشور و مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدها در محل ستاد استاد برگزار گردید، دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شعار محوری دانشگاه آموزش برای همه است تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با بومی گزینی مشکلات بسیاری از دانشجویان بی بضاعت را برطرف کرد و هیچگاه به بهانه کاهش هزینه ها از کیفیت تدریس خود نکاسته است.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در سال 2017 می تواند نقش بسزایی در زمینه های مختلف ایفا کند  ادامه داد: این دانشگاه در مباحث فرهنگی و معماری حرف زیادی برای گفتن دارد. دکتر داوریار با اشاره به محتوا محور بودن دانشگاه پیام نور، به حضور پررنگ دانشجویان در سایر عرصه های علمی از جمله مسابقات رباتیک و هوافضا و کسب مقام های جهانی  اشاره کرد و سرآمدی دانشجویان در ازمون های استخدامی و آزمون های سالانه از حمله وکالت را سندی دیگر از کیفیت دانشگاه پیام نور برشمرد.
دکتر داوریار در ادامه با توجه به مذاکرات مثبت صورت گرفته با دکتر زاهدی ریاست محترم کمیسیون و حمایت سایر اعضای کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از پیشنهادات ارائه شده به نمایندگی دانشگاهیان پیام نور خراسان رضوی از جمله قوانین تسهیل گر در زمینه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سخن گفت.
دکتر درینی: شعار امسال دانشگاه؛ ارتقا کیفیت، ماموریت گرایی و کارافرینی
دکتر درینی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به حرکت پرتلاش دانشگاه پیام نور، افزایش روزافزون کیفیت، ماموریت گرایی و کارآفرینی را شعار محوری دانشگاه در سال جدید عنوان کرد و افزود: حضور دانشگاهیان پیام نور در هر عرصه ای با موفقیت و خیر وبرکت همراه بوده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.