عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت:بحث حمایت از روحانی و احمدی‌نژاد در جامعه روحانیت برای انتخابات ۹۶ مطرح نشده است.

بحث حمایت از روحانی و احمدی‌نژاد در جامعه روحانیت مطرح نشده است

به گزارش قدس آنلاین،حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر لزوم تشکیل حزبی فراگیر برای رسیدن به گزینه‌ای واحد در انتخابات‌ گفت: احزاب گوناگون جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب باید بنشینند و با یکدیگر در این باره توافق کنند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به اینکه با تشکیل حزب فراگیر میان احزاب مختلف یک طیف تعارض بوجود نمی‌آید، ادامه داد: از سوی دیگر مردم در رأی‌دهی به کاندیدای طیف مورد نظرشان راحت‌تر تصمیم می‌گیرند.
وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بحثی کرده است، گفت: تاکنون هیچ صحبتی پیرامون انتخابات 96 در جامعه روحانیت نشده است.
ابراهیمی پیرامون اظهارنظر اخیر آیت الله موحدی کرمانی، دبیر کل جامعه روحانیت مبنی بر اینکه حمایت جامعه از روحانی و احمدی‌نژاد در انتخابات آینده بعید است، اظهار داشت: نظر وی کاملا قابل احترام است اما در جلسه جامعه روحانیت در این باره هیچ بحثی نشده است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه نظر خود شما نسبت به حمایت از روحانی و یا احمدی‌نژاد در انتخابات 96 چیست، گفت: بنده عضو یک تشکل بزرگ هستم و تا نظرم را در جمع مطرح نکنم، اظهار نظر فردی نمی‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.