ارتش آلمان بعد از اعلام آنکارا مبنی بر اینکه ارتش و پلیس این کشور فعلا نمی تواند امنیت خطوط پروازی پایگاه اینجرلیک را تضمین کند اقدامات امنیتی در این پایگاه نظامی را تشدید می کند.

آلمان اقدامات امنیتی در پایگاه اینجرلیک را تشدید می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، به دلیل یک شرایط تهدید آمیز نهفته در پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه ارتش آلمان هماهنگ با متحدان خود در آمریکا و ترکیه اقدامات امنیتی در این پایگاه نظامی را تشدید می کند.

بر اساس اطلاعات فرماندهی عملیات ارتش آلمان، در این پایگاه نظامی در جنوب ترکیه به صورت موقتی تنها پروازهایی در فضای حمل و نقل حفاظت شده انجام می شود.

بر اساس اطلاعات هفته نامه "اشپیگل"، به این ترتیب تنها هواپیماهایی اجازه دارند از اینجرلیک پرواز کنند که در برابر حملات موشکی حفاظت شده هستند.

به گزارش هفته نامه اشپیگل این تشدید اقدامات امنیتی بعد از آنی انجام شد که آنکارا اعلام کرد ارتش و پلیس این کشور در حال حاضر نمی توانند به اندازه کافی امنیت خطوط پروازی این پایگاه نظامی را تضمین کنند. هواپیماهای شناسایی آلمان که در این پایگاه نظامی مستقر هستند در هر حال با یک سیستم دفاع موشکی مجهز شده اند.

پایگاه نظامی اینجرلیک که در 110 کیلومتری مرزهای شمالی سوریه واقع شده است یک پایگاه عملیاتی ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا است.

ارتش آلمان با شش هواپیمای شناسایی خود در این پایگاه نظامی حاضر بوده و در عملیات های شناسایی ضد داعش بر فراز عراق و سوریه مشارکت می کند. همچنین یک هواپیمای سوخت رسان آلمانی از این پایگاه نظامی سوخت هواپیماهای متحدان خود در هوا را تامین می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.