وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت که ایران از توافق هسته‎ای تخطی نکرده و به مفاد آن احترام گذاشته است.

مقام صهونیست: ایران از توافق هسته‎ای تخطی نکرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،یووال اشتاینیتز روز یکشنبه در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی گفت که ایران تاکنون به مفاد توافق هسته ای با کشورهای گروه 1+5 احترام گذاشته است.
وی ضمن بد خواندن توافق هسته ای میان ایران و غرب اظهار داشت: با این وجود توافق هسته ای یک واقعیت است و طرف ایرانی در سال نخست هیچ تخطی از آن نداشته است.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی افزود که هنوز زود است توافق هسته ای را که 12 سال ادامه دارد موفقیت آمیز خواند.
در همین حال دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت جنگ این رژیم برای صدور بیانیه درباره توافق هسته ای با نتانیاهو هماهنگی صورت نداده است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در بیانیه ای ضمن واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای با ایران مدعی شد: توافق هسته ای میان گروه 1+5 و ایران مانند معاهده مونیخ میان کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا با آلمان در زمان جنگ جهانی دوم است.
در این بیانیه آمده است که اسرائیل اعتقاد دارد توافقنامه ها اگر بر اساس واقعیت باشند ارزشمند هستند اما اگر بر خلاف آن باشند ارزش خود را از دست می دهند.
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری در وزارت دفاع آمریکا گفته بود که حتی مقام‌های ارشد صهیونیست نیز به نتایج مثبت توافق هسته‌ ای با ایران اذعان کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.