کاهانی مقدم- خط قرمز: با کشف جسد جوان ۳۰ ساله‌ای در یک منزل مسکونی در مشهد، تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان وی آغاز شد.

کارآگاهان ویژه جنایی در تعقیب عاملان جنایت خیابان مسلم مشهد

 

به گزارش خبرنگار ما ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد روز گذشته مأموران انتظامی که از وقوع آتش سوزی و انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان مسلم جنوبی مشهد باخبر شده و پس از حضور در محل و بررسی‌های اولیه، جنازه غرق در خون یک جوان را در این منزل کشف کرده بودند، مراتب را بلافاصله به علی اکبر احمدی نژاد قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع دادند.

دقایقی پس از آن مقام قضایی به همراه اکیپی از کارآگاهان اداره ویژه جنایی پلیس آگاهی استان و عوامل بررسی صحنه جرم در این محل حضور یافته و به تحقیق پیرامون ماجرا پرداختند.

بنابراین گزارش جسد جوان حدوداً 30 ساله‌ای در حالی که فقط یک شورت به تن داشت و آثار دست کم 15 ضربه چاقو در نقاط مختلف بدن وی به چشم می‌خورد، غرق در خون، در حمام این منزل مسکونی رها شده بود که معاینات اولیه پزشک قانونی حاضر در محل حاکی از گذشت چند ساعت از مرگ وی بود.

در ادامه تحقیقات مقام قضایی و کارآگاهان با توجه به آثار و شواهد موجود مشخص شد که عامل یا عاملان جنایت چند ساعت قبل از کشف جسد، جوان 30 ساله را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس برای از بین بردن آثار جرم، خانه را به آتش کشیده‌اند.

در همین حال با دستور ویژه قاضی احمدی نژاد تحقیقات کارآگاهان از همسایه‌ها منجر به شناسایی هویت مقتول که فرزند مالک خانه بوده است شد و دقایقی بعد اولیای دم برای انجام تحقیقات بیشتر فراخوانده شدند.

در این تحقیقات همچنین مشخص شد که صاحبخانه و خانواده‌اش چندی پیش از این محل به مکان دیگری نقل مکان کرده‌اند و هر از چند گاهی برای سرکشی به خانه قدیمی خود آمده و به همین منظور نیز اندک وسایل زندگی مثل فرش و برخی ظروف آشپزخانه را در این محل باقی گذاشته بودند.

پسر به قتل رسیده خانواده نیز که هرازگاهی به تنهایی یا با خانواده و یا دوستان خود به این منزل رفت و آمد داشته، بنا به اظهارات برخی همسایگان در روز به قتل رسیدنش (دوشنبه) هنگام ظهر به اتفاق فرد یا افراد دیگری به منزل قدیمی‌شان آمده که به احتمال قوی توسط همین فرد یا افراد به قتل رسیده است.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است برخی شاهدان و همسایه‌ها در اظهارات خود به کارآگاهان مسؤول پرونده و قاضی ویژه قتل گفتند که خودروی 206 متعلق به مقتول نیز که ظهر دوشنبه با آن به این محل آمده بوده، ساعاتی بعد توسط یک جوان ناشناس برده شده است.

آنها گفتند که این جوان قبل از سوار شدن به خودرو در تلاش برای باز کردن در صندوق عقب ناکام مانده که حاکی از ناآشنایی او به خودروی 206 می‌باشد.

براساس تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان عامل یا عاملان جنایت پس از به قتل رساندن پسر صاحبخانه، با ریختن مقداری بنزین منزل را به آتش کشیده‌اند که حریق منجر به وقوع انفجار شده است و همسایگان با صدای انفجار و دیدن شعله‌های آتش و دود متوجه حادثه شده و ماجرا را به نیروهای آتش نشانی، امدادگران و پلیس خبر داده‌ند.

در همین حال بنا به دستور قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جنازه مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت با توجه به سرنخ‌ها و اطلاعات به دست آمده آغاز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.