قدس آنلاین: پایگاه اینترنتی خبرگزاری صدا و سیما امروز، باحضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فرماندار مشهد رسماً افتتاح شد.

سایت خبرگزاری صدا و سیما در رسانه استانی رسماً شروع به کار کرد
به گزارش قدس آنلاین، پایگاه اینترنتی خبرگزاری صدا و سیما امروز، باحضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فرماندار مشهد رسماً افتتاح شد.
حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی در رسانه استانی با اشاره به جایگاه قابل قبول صدا وسیما به لحاظ میزان مخاطب و کیفیت برنامه ها در برابر امپراطوری گسترده رسانه ها گفت: اینکه صدا وسیما توانسته در بین آحاد ملت ایران جایگاه خود را حفظ کند موجب خرسندی است لیکن باتوجه به تهاجم سنگین رسانه های معاند از طرق ماهواره ، فضای مجازی، ایجاد مقاومت با توسعه زیر ساخت ها و تنوع خدمات و بسته های تولیدی به مخاطبان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در تلاش هستیم در برنامه  ششم توسعه که این روزها در مجلس مطرح است و همچنین در  بودجه سال 96 زیر ساختهای این مهم تامین و تحقق یابد
 نماینده مردم مشهد و کلات میزبانی مشهدالرضاازحدود 25 میلیون زائر داخلی وخارجی در سال  و مشهد 2017 راباعنوان واقعیاتی قابل دفاع وحمایت دانست و تصریح کرد : راه اندازی رادیو زائر و شبکه زیارت مهمترین بستر ایجاد آرامش روحی – روانی در بین عاشقان اهل بیت و حضرت رضا (ع) است که بخشی از زیر ساختهای مورد نظرمرتبط به این موضوع است.
وی با اعلام حمایت از راه اندازی شبکه زیارت به عنوان مهمترین اقدام فرهنگی برای زائران و مجاوران حضرت اظهار امیدواری کرد: با حمایت دولت و سازمان برنامه و بودجه ردیف بودجه ای آن در لایحه بودجه سال 96 لحاظ شود و سال آینده شاهد کلید خوردن این شبکه باشیم .
 مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی دراین مراسم باتشریح امکانات قدیمی در اختیار اعم از مکان و تجهیزات فنی اذعان داشت: صداو سیمای خراسان رضوی شبکه ای فرا استانی است؛ حجم کار بسیار بالا است و علیرغم برخورداری از نیروی انسانی فکور و متخصص از امکانات مناسب برخوردار نیستیم.
محسن نصر پور از راه اندازی رادیو زائردر آینده نزدیک خبر داد و افزود: خوشبختانه باصدور مجوز از جانب دکتر عسکری رئیس رسانه ملی این رادیو راه اندازی می شود. وی تاکید کرد: صداوسیمای خراسان رضوی از حیث تولید خبر مکتوب تلویزیونی و رادیویی مقام کشوری را داراست وافتتاح خبرگزاری صدا و سیما در استان که برخوردار از ویژگی ارسال خبر، گزارش تصویری، آلبوم تصویری و فایلهای صوتی و تصویری است بستری شایسته برای ارائه اخبار و رویدادها به مخاطبان صدا و سیمای خراسان رضوی است.
 فرماندار مشهد هم بهره مندی زائران و مجاوران مضجع شریف رضوی از تولیدات رسانه ای و خبر صداوسیمای استان را قابل اعتنا ارزیابی و تصریح کرد: راه اندازی خبر گزاری صدا و سیما  قطعاً در پاسخ به نیاز مخاطب و غنای فضای اطلاع رسانی تاثیر گذار است.
 منصوری انعکاس خوب رویدادهای شهر و استان را خواستار و تاکید کرد: شیوه اطلاع رسانی در دنیای امروز بسیار مهم است لذا باید محتوای اخبار و گزارشها ایجاد امید، نشاط و آرامش برای مخاطبان را به همراه آورد.

وی رخدادهای خوب آینده نظیر مشهد 2017 (پایتخت فرهنگی جهان اسلام) واجلاس بین المللی جامعه ایران که آخر امسال قرار است در مشهد برگزار شود را یاد آور شد و افزود: تمامی دستگاه های فرهنگی و اجرایی باید در این میزبانی اهتمام ویژه ای داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.