قدس آنلابن/ بیرجند : مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روزجهانی مساجد همایش متولیان مساجد استان خراسان جنوبی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار می شود.

همایش متولیان مسجد در خراسان جنوبی برگزار می شود/ متولیان مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی مانع واگذاری زمین در راستای ساخت مسجد نشوند

به گزارش قدس آنلابن از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین کمیلی به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به موضوع واهمیت نمازو مساجد، اظهار داشت: پیش از هرچیزی انسان های مومن برای جلوگیری افسادهای اجتماعی باید فرزندان خود را با مساجد آشنا نکنند.

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که برای منع فحشا وجود دارد اقامه نماز است، افزود: اگر ما جوانان، نوجوانان و کودکان خود را امروز جزب مساجد نکنیم قطعا بقیه آن ها را جذب خود خواهند کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز اگر بعضی از اعتبارات که صرف جلوئگیری از آسب های اجتماعی یا زندان ها می شود صرف مساجد شود بهترین نتجه را می بینم و شاهد بروز خیلی الز این آسیب ها نخواهیم بود که برای ان اعتبار یا حتی زندان تاسیس کنیم.

کمیلی بیان کرد:بالای 90 درضد زندانی ها به دلیل فحشا و منکرات است و قرآن کریم می فرماید اگر می خواهید جلو فحشا و منکرات گرفته شود باید اقامه نماز توجه و مساجد خود را آماده کرد.

وی افزود: به مناسبت روزجهانی مساجد در 31 مردادماه همایش متولیان مسجد در استان خراسان جنوبی در مکان مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند( عمران مساجد و پرداختن به آرایه های معنوی و ظاهری وظیفه همگان است) و در این راستا هرکس ائم از مردم، دستگاه های اجرای، شهرداری ها باید درآن سهیم باشند.

کمیلی بیان کرد:مقام معظم رهبری عمران مساجد را از همه دستگاه ها می خواهند و اگر پیروی ولایت مداری هستید باید به این فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی از دستگاه ها مانع ساخت مساجد می شوند که در این راستا از نمایندگان استان تقاضا داریم در موردقانون واگذاری مسجد در مجلس مطرح و تجدید نظر شود.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با تشکر از نهاد ها ، دستگاه ها و افراد مومنین که در راه مسجد و آبادانی آن قدم برمی دارند، اظهار داشت: هزار و218 متر زمین در خیابان آیت الله غفاری، خیابان فرهنگ توسط شهرداری بیرجند به مسجد امیرالمومنین(ع) واگذار شد که کمال تشکر را از شهردار بیرجند داریم و امیدواریم این توفیقات مستمر باشد.

کمیلی بیان کرد:  امیدواریم سایر دستگاه اجرایی مانند متولیان مسکن و شهرسازی مانع واگذاری زمین در راستای ساخت مسجد می شوند دیگر این گونه نباشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.