قدس آنلاین- بیرجند:مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه به دنبال افزایش قدرت تاثیرگذاری سمن ها در فرایند تصمیم سازی و مشارکت های اجتماعی هستیم گفت: آئین نامه اجرائی مجامع استانی سمن ها در کشورتا پایان شهریورابلاغ می شود

آئین نامه مجامع استانی سمن ها  در کشورتا پایان شهریورامسال ابلاغ می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند ،رضا حجتی در نشست صمیمی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در خراسان جنوبی در بیرجند اظهارداشت: آیین نامه تشکیل مجامع استانی و ملی سمن ها تا پایان شهریورماه امسال به استانها ابلاغ می شود.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد: در این چارجوب به دنبال افزایش قدرت تاثیرگذاری سمن ها در فرایند تصمیم سازی و مشارکت های اجتماعی هستیم.

حجتی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی،شفافیت و مطالبه گری سمن ها در پشبرد اهداف،اعتماد افزایی و نقش آفرینی آنها در جامعه موثر است،اظهار داشت:برنامه های توانمندسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی در همین راستا انجام می شود.

وی فعالیت در4 بعد برگزاری کارگاه های دانش افزایی،مهارت آفرینی،ایجاد بستر هم افزایی و تعامل و انتقال تجربیات و افزایش قدرت تاثیرگذاری سمن ها در فرایند تصمیم سازی در قالب اعطای کمک های بلاعوض،تشکیل کانون های تخصصی استانی و ملی،حمایت از طرح ها و پروژ ه ها رارویکرد توانمندسازی در اداره کل مشارکت های اجتماعی این وزارتخانه برشمرد.

در این جلسه، مباحثی از جمله ضرورت تشکیل خانه شهریاران جوانان،شورای مرکزی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور و اظهار گلایه مندی از بی مهری های برخی از دستگاه ها در قبال تعهدهای کاری برای حمایت و تقویت سمن ها بحث وتبادل نظر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.