قدس آنلاین -زاهدان -صادق کیخا : رییس مرکز فوریت های پزشکی زاهدان گفت : در پنج ماهه اول امسال ۵۲نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان جان باختند .

تعداد ۵۲ نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان جان باختند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: در پنج ماهه اول امسال تعداد 52 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان وبلوچستان جان باختند.

فریبرز راشدی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال در مجموع 2566 مورد تصادف در محورهای تحت فعالیت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رخ داده گفت: از این تعداد 1834 مورد تصادف شهری و732 تصادف جاده ای بوده است. وی افزود : در جریان تصادفات شهری شش نفر و تصادفات جاده ای 45نفر از شهروندان قبل از رسیدن آمبولانس ویک نفر نیز حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده اند. این مسئول گفت: تعداد مجروحین منتقل شده به مراکز درمانی در تصادفات شهری 2001 نفر و در تصادفات جاده‌ای 1126 نفر بوده‌اند همچنین 297 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند. راشدی عنوان کرد: بیشترین میزان تصادفات جاده‌ای در حوزه شهرستان خاش در مسیرهای خاش-زاهدان، خاش-سراوان و خاش به ایرانشهر رخ‌داده است. وی خاطرنشان کرد: شهرستان مهرستان با پنج مورد تصادف، کمترین آمار تصادفات جاده‌ای و شهرستان زاهدان با 1211 تصادف بیشترین امار تصادفات در سیستان وبلوچستان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.