۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 419551

رئیس جمهوری سوریه یک هیئت انگلیسی متشکل از اعضای مجلس اعیان و مجلس عوام و شماری از علمای دینی و دانشگاهیان را به حضور پذیرفت.

 بزرگترین خطر از نظر بشاراسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز یکشنبه یک هیئت انگلیسی متشکل از اعضای مجلس اعیان و مجلس عوام و شماری از علمای دینی و دانشگاهیان را به حضور پذیرفت.

وی در این ملاقات گفت: خطرناکترین چیزی که دنیا با آن مواجه است، همان تلاش برای نفوذ تفکر افراطی در داخل جوامع در منطقه و خارج از آن است.

اسد افزود: تلاش تفکر افراطی برای نفوذ در داخل جوامع مبنای تروریسمی را تشکیل داده است که اخیرا شروع به هدف قرار دادن بسیاری از مناطق در داخل اروپا و غرب کرده است.

وی افزود: از بین بردن تروریسم مستلزم فقط مبارزه با آن در میدان نبرد نیست بلکه همچنین مبارزه با ایدئولوژی است که بر مبنای آن بنا نهاده شده است و این ایدئولوژی حد و مرز یا جوامع خاصی را نمی شناسد.

بشار اسد تصریح کرد که سفر هیئت های خارجی به سوریه و آگاه شدن از اوضاع می تواند به برملا شدن تقلب و دروغ پردازی اکثر رسانه های غربی به ملت های خود کمک کند.

وی افزود: سفر این هیئت ها و مشاهده واقعیت های موجود برملا کننده تقلب و دروغ پردازی رسانه های عربی است که مقاصد سیاسی را در راستای خدمت به دولت ها و نه ملت ها در دستور کار خود دارند.

یکی اعضای هیئت انگلیس در این دیدار گفت که سفرش به سوریه، این هیئت را قادر خواهد ساخت تا حقیقت را منتقل کند و در راستای اصلاح دیدگاه دولت انگلیس و انگلیسی ها تلاش کند.

وی افزود: سفر به سوریه آنها را همچنین قادر خواهد کرد تا درد و رنج زیاد سوری ها به علت جرائم تروریستی را منتقل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.