قدس آنلاین- گیلان - مهرناز زمین افشان :استاندارگیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به جهش خوب حاصل شده در بخش اشتغال گفت :به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم و باید تلاشها همچنان برای ارتقای گیلان دوچندان باشد.

به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم

دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که در دفتر کار استاندار برگزار شد  با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، این دهه را فرصت مناسبی برای تبیین رسالت غدیر دانست و افزود : همه موظفیم در تبیین بحث امامت و ولایت و ترویج فرهنگ غنی غدیر تلاش کنیم.

استاندار گیلان با آرزوی بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضائل روز عرفه و دعاهای این روز اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که  نور ولایت و امامت و اندیشه‌های اسوه بی بدیلی به نام امیرالمومنین حضرت علی (ع) را دنبال می کنیم.

دکتر نجفی بر ضرورت رسیدگی هر چه بیشتر به مباحث معنوی کارمندان تأکید کرد و افزود : باید زمینه‌های لازم در جهت تقویت معنویت این قشر را فراهم کنیم.

دکتر نجفی عملکرد استان را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مثبت ارزیابی کرد و افزود : الحمدا... با تلاش و همکاری خوب مجموعه مدیران استان و همراهی عمده بانک ها شاهد رشد و پیشرفت در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون به 225 واحد تولیدی تسهیلات رونق پرداخته شده است گفت : به این واحد ها 146 میلیارد تومان پرداخت شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جهش خوب حاصل شده در بخش اشتغال استان افزود : بهبود جایگاه اشتغال استان از پنجمین استان بیکار به بیستمین استان بیکار کشور و کاهش نرخ بیکاری به 11 درصد از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود که باید در جهت حفظ این جهش تلاش کنیم .

وی افزود : به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم و باید تلاشها همچنان برای ارتقای گیلان دوچندان باشد.

استاندار گیلان حفظ جهش‌های صورت گرفته در بخش اشتغال استان را آسان ندانست و افزود :  بر طبق آخرین آمارهای ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گیلان از پیشرفت‌های خوبی در این بخش برخوردار بوده و در حال طی کردن رتبه‌های برتر است.

دکتر نجفی افزود :  الحمدا... در طی 3 سال از شروع به کار دولت تدبیر و امید فرصت‌های رشد و توسعه‌ای خوبی در بخش‌های مختلف استان ایجاد شد.

استاندار گیلان حضور گردشگران و مسافران را فرصتی برای گیلان عنوان کرد و افزود : در آغازین ساعات صبح شاهد تحرک و پویایی در نقاط مختلف استان هستیم که باید از فرصت حضور مسافران در جهت توسعه استان بهره گیریم.

استاندار گیلان به وجود امنیت و آرامش خوب ایجاد شده در گیلان اشاره کرد و افزود : با وجود همدلی خوب و اندیشه همراهی نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی شاهد ایجاد آرامش و فضای امن در استان هستیم.

دکتر نجفی بر ضرورت پاکدستی و سلامت اداری در مجموعه مدیریتی استان تأکید کرد و افزود : از نیروهای نظارتی و بازرسی خواسته ام تا با تمام توان وظیفه نظارتی خود را انجام دهند .

وی افزود : مدیری که  از مسیر اصلی خود عدول کند نباید انتظار حمایت داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.