قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی:کرد :با وجود افزایش 5 درصدی تردد ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در کشور نسبت به سال گذشته، اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف سوخت شده است.

سهمیه سوخت ناوگان فاقد بیمه نامه معتبر شخص ثالث قطع می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، از اول مهرماه جاری سهمیه سوخت ناوگان فاقد بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث قطع می شود و تا زمان رفع مشکلات و نواقص بیمه‌ای مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای نخواهند شد.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر گفت :از خرداد ماه سال جاری محدودیت‌هایی برای سهمیه سوخت یارانه‌ای خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث معتبر منظور شد و از اول مهرماه ناوگان فاقد بیمه نامه معتبر در مجموعه خاکستری سهمیه سوخت قرار گرفتند و تا زمان ارایه اطلاعات بیمه‌ای معتبر، مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای نخواهند بود.
منوچهرسلمان زاده خاطر نشان کرد: رانندگانی که در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر بیمه‌ای و تکمیل بیمه‌نامه شخص ثالث و ارایه مستندات خود به دفاتر پلیس +10 ، از لیست خاکستری خارج شده و از سوخت یارانه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
وی تصریح کرد  :با وجود افزایش 5 درصدی تردد ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در کشور نسبت به سال گذشته، اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش  موجب  صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف سوخت شده است.
شایان ذکر است از ابتدای مهرماه سال گذشته سوخت گازوئیل ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور اعم از درون شهری و برون شهری بر اساس عملکرد ناوگان و مستنداتی نظیر بارنامه، صورت وضعیت و CMR اختصاص می‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.