قد س آنلاین - یزد : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: در قالب سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی اسلامی، امروز در کارگاه تخصصی ویژه مهرورزی در یزد برگزار می‌شود.

2 کارگاه تخصصی ویژه مهرورزی در یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا دشتی اظهار داشت: در این دوره از برگزاری سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی اسلامی، دو کارگاه شماره 55 و 56 در یک روز و با حضور کارشناس نام‌آشنای کشور، حجت‌الاسلام دهنوی برگزار می‌شود.

وی افزود :  این نشست‌ها برای نخستین بار به صورت تفکیکی برگزار می‌شود که اولین نشست «شناخت زوایای روحی مرد» ساعت 16:30 امروز ویژه بانوان و کارگاه «هنر عشق ورزی» ویژه آقایان متاهل ساعت 18:30 امروز برگزار می‌شود.

دشتی خاطرنشان ساخت : شرکت در این نشست‌ها همانند نشست‌های قبلی برای عموم آزاد و رایگان است اما به منظور ساماندهی جمعیت با توجه به فضای محدود سالن در نظر گرفته شده، نیاز به تهیه بلیط رایگان برای حضور در این جلسات است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تصریح  کرد: علاقمندان برای تهیه بلیط ورود می‌توانند به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد واقع در بلوار شهید صدوقی مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3725444 و 09138553668 تماس برقرار کنند.

وی یادآور شد: این نشست‌ها در فرهنگسرای شهرداری واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ برگزاری این نشست‌ها از ابتدای سال گذشته برگزار شده و تاکنون 54 نشست هر هفته به صورت مستمر برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.