گیلان- قدس آنلاین- مریم رفیعیان: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و نمایندگان سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان ، جزییات تفاهم نامه همکاری فی مابین آنها در راستای حمایت از صنایع مستقر در شهرک ها ونواحی صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک های صنعتی گیلان و بسیج سازندگی و مهندسین صنعتی منعقد شد

طهمورث لاهوتی اشکوری در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه همکاری گفت: یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی صنعت است که رهبر معظم انقلاب آن را به صنعت درون زا و برون گرا و افسران جنگ اقتصادی را به مدیران تولید و واحدهای تولیدی تعبیر کرده اند .

وی در ادامه اظهارداشت: در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از صنعت وتولید ،جلساتی با حضور نمایندگان سازمان های بسیج سازندگی و مهندسین صنعتی در جهت عارضه یابی و کمک به واحدهای تولیدی برگزار شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در خصوص این تفاهم نامه گفت : در راستای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های علمی و تحقیقات کاربردی ، استفاده بهینه از ظرفیت‌‏ها، امکانات و توانایی‏‌های علمی و فنی موجود همکاری و حمایت از واحدهای راکد و نیمه فعال ، تقویت و توسعه کلینیک صنعتی ، حمایت از واحدهای تولیدی تبدیلی کشاورزی و صنایع غذایی این استان تفاهم‌نامه فی مابین امضاء شد.

وی در ادامه بیان داشت : برگزاری سمینارهای مشترک ، همکاری مشترک در نشست‌های ترویجی برای جامعه هدف و تبادل تجربیات، استفاده از ظرفیت بالقوه اساتید، کمک به بازاریابی و فروش محصولات دارای فناوری، همکاری مشترک در زمینه جذب منابع و اعتبارات استانی، مردمی در راستای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی و توسعه‌ای و غیره از جمله اهداف این تفاهم‌نامه فی مابین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با توجه به حضور فارغ التحصیلان حوزه صنعت و معدن در استان که این خود پتانسیلی قوی برای گیلان محسوب می شود می توانیم با یک برنامه ریزی مدون مشکلات صنایع را رفع نموده و با رشد و توسعه کشاورزی و صنعت به عنوان دو قطب بزرگ اقتصادی اهداف شعار سال را در این استان محقق سازیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.