نماینده مردم تبریز تاکید کرد: در جریان فتنه 88 تلاش دشمن ایجاد شکاف بین ملت بود و سعی می‌کرد در کشور دوقطبی ایجاد کند که با لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری دشمن ناکام ماند اما نظام هزینه و خسارت‌های زیادی متحمل شد.

فتنه 88 مصداق اصلی دوقطبی شدن کشور بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مشرق به تشریح آسیب‌های دوقطبی شدن فضای کشور پرداخت و اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب دوقطبی کردن جامعه بوده و در این ارتباط هم تلاش های بسیاری کردند.


وی ادامه داد: متاسفانه بخشی از این تلاش ها طی 38 سال گذشته به نتیجه رسیده و کشور آسیب هایی را از این موضوع دید.


نماینده مردم تبریز در مجلس برهمین اساس تاکید کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که دو قطبی شدن در جامعه به شدت مضر است. اگرچه دیدگاه‌های سیاسی متفاوت عادی و طبیعی است و برای رشد سیاسی کشور مفید هم هست منتها وقتی که کشور به یک حالتی برسد که بین مردم شکاف ایجاد شد و فضای کشور دوقطبی شد قطعا به ضرر پیشرفت کشور خواهد بود.


** دو قطبی شدن فضای کشور مانع پیشرفت کشور می‌شود


سعیدی همچنین اضافه کرد: دو قطبی شدن فضای کشور مطممئنا جامعه را از نظر امنیت ملی و پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دچار آسیب های جدی می‌کند.


وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات 96 تاکید کرد: حفظ وحدت جامعه و جلوگیری از تشتت در کشور یکی از الزامات انتخابات است که همه مسئولین و افرادی که قصد کاندیداتوری دارند، باید رعایت کنند و مقام معظم رهبری هم در این زمینه بارها نصایحی داشته‌اند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


نماینده تبریز در مجلس با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود گفت: سخنان ایشان در واقع یک تذکر عادی بود؛ عادی از این جهت که ایشان به عنوان رهبر و فردی که ناظر بر جریان کل کشور ناظر است، مسائلی را که می‌بینند و به صورت عادی متذکر می‌شوند اما اگر این تذکرات رعایت نشود و خدای نکرده در عمل به آنها مسامحه داشته باشیم، قطعا کشور خسارت خواهد دید.  


سعیدی با بیان اینکه نادیده گرفتن مصالح نظام در گذشته هم خسارات جبران ناپذیری به کشور زده است، گفت: این گونه مسائل متاسفانه کشور را در مقاطعی به آستانه ایجاد یک شکاف عمیق برد اما با تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری موضوع اصلاح  شد.


** در فتنه 88 تلاش دشمن ایجاد شکاف بین مردم بود


وی برهمین اساس تاکید کرد: در جریان فتنه 88 تلاش دشمن ایجاد شکاف بین ملت بود و سعی می‌کرد در کشور دوقطبی ایجاد کند که با لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری دشمن ناکام ماند اما نظام هزینه و خسارت‌های زیادی متحمل شد.


نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اضافه کرد: اگر پیشرفت کشور متوقف شد و دشمنان سواستفاده کرده و تحریم ها را علیه کشورمان تشدید کردند، آقایان دنبال دلایل دیگر نروند چراکه بخش عمده ای از این مشکلات به دلیل فتنه 88 بود که مصداق اصلی دوقطبی شدن کشور بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.