رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم درباره انتشار عکس سرکرده منافقین توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف گفت: وزیر باید حداقل رئیس دانشگاه را عزل می کرد.

رئیس دانشگاه شریف باید عزل شود/ آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد مهدی زاهدی در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استیضاح وزیرعلوم هفته گذشته به هیات رئیسه مجلس ارجاع داده شده و هیات رئیسه مجلس بنا به آیین نامه داخلی مجلس اگر تعداد استیضاح کنندگان به کمتر از ۱۰ نفر برسد، می تواند این موضوع را منتفی کند.

وی ادامه داد: اما اگر تعداد امضاء کنندگان بیشتر از ۱۰ نفر باشد، باید در اولین جلسه علنی مجلس، اعلام وصول کند، هفته گذشته مجلس اعلام وصول نکرد، اگر این عدم اعلام وصول به دلیل کاهش تعداد استیضاح کنندگان باشد قانونی است، اما اگر تعداد امضاءها بیشتر از ۱۰ امضاء بوده و مجلس اعلام وصول نکرده باشد، هیات رئیسه مجلس کار خلاف قانون انجام داده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره انتشار عکس سرکرده منافقین توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف نیز افزود: حداقل انتظار ما این بود که وزیرعلوم رئیس دانشگاه صنعتی شریف را به خاطر این موضوع عزل می کرد.

وی ادامه داد: باید با تمام افرادی که این سناریو را پیاده کردند، برخورد جدی صوت می گرفت، متاسفانه می بینیم نسبت به مسایل نظام و انقلاب، نسبت به جنایات منافقین که هزاران نفر دراین کشور توسط آنها ترور شده اند، بی تفاوت بوده و تنها اقدامی که صورت گرفت تعطیلی کانون فارغ التحصیلان بود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: آیا این پاسخ خون شهدا است. عملکرد وزارت علوم جای بسی تاسف و تعجب دارد که تا این حد نسبت به مسایل انقلاب، نظام و آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا بی تفاوت است و ما واقعا متاسفیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    این فتنه ها تمامن زیر سر هاشمی رفسنجانی عاقبت به شر میباشد
    • هموطن ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      واقعا اگر کارگاه میشدی سرهای بی گناه زیادی رو بالای دار می فرستادی
    • رستم ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      معلوم نیست هاشمی با تو وامثال تو چه کرده که این طور از او عقده دارید .اما بدانید مردم آگاهند
    • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      هاشمي ذخيره ي انقاب است...و مطمينا عاقبت به خير تر از مذهبي نماهاي نون به نرخ روز خورن
    • ali ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      هر وقت این ذخیره انقلاب .بدونه اطلاع قبلی وارد حوزه های مردمی شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت اونوقت بفرمایید ذخیره انقلاب.
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    چی میگی بابا
  • دوست ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    اگه به تاریخ نه خیلی دور توجه کنید و از خانواده هایی که توسط همین منافقین صدمه ها دیدند و بچه های معصوم بی سرپرست شدند بپرسید راحت می توان قضاوت کرد که مسئولین دانشگاه چه ستم بزرگی به مردم ایران می کنند . اگر دین ندارید و تعصب به کشور و هم وطنان خودتان هم ندارید لااقل مقابل چشم بچه های شهید احترام نگه دارید .
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    آقای زاهدی در زمان وزارتت فاتحه عمل را خواند افراد پارتی دار را بورسیه کرد حق جوانها را به بورسیه های رانتی دادی بهترین وزیر علوم بهد ار انقلاب را با دسیسه عزل کردی کمی هم به فکر اخرتت باش تا پست های دنیایی