قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: مدیرکل دفتر نظامهای بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو و مدیر دفتر نظارت بر بهداشت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ساختمان جدید الاحداث آزمایشگاه مرکزی این شرکت بازدید نمودند.

بازدید مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو از آزمایشگاه آبفای گیلان

بنا به این گزارش دکتر میبدی مدیرکل دفتر نظامهای بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو و مهندس واقفی مدیر دفتر نظارت بر بهداشت آب آبفای کشور با هیأت همراه از بخشهای مختلف آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان شامل فیزیکو شیمیایی ، بیولوژی و میکروبی آب و فاضلاب ، ریز آلاینده آلی و معدنی بازدید نمودند.

دکتر حجازی مدیر دفتر کنترل کیفیت آبفای گیلان در پاسخ به سئوال دکتر میبدی در خصوص وضعیت کیفی آب سد شهر بیجار تصریح کرد: با استفاده از نتایج پیوسته آزمایشگاههای شیمیایی و باکتریولوژی ، بیولوژی و ریزآلاینده آلی باتوجه به تغییر در منبع آب خام تصفیه خانه بزرگ از رودخانه سفیدرود به رودخانه شهر بیجار، وضعیت کیفی آب شرب در شهر رشت و 9 شهر دیگر استان که از این تصفیه خانه تأمین می شود در حد بسیار مطلوب می باشد.

در پی بازدید و برگزاری جلسه اداری دفتر کنترل کیفیت و بهداشت ، مهندس صانع دوست معاون بهره برداری آبفای گیلان و دکتر سیده ضحی حجازی مدیر دفتر کنترل کیفیت، گزارشی از فعالیتهای ارتقاء کیفیت آب و وضعیت کیفی رودخانه شهر بیجار، وضعیت منابع آبهای زیرزمینی و نتایج آنالیز ریزآلاینده های آلی ارائه نمودند.

گفتنی است در جلسه مذکور که با حضور معاونین بهره برداری و مدیران کنترل کیفی شرکتهای آب منطقه ای ، آب و فاضلاب شهری و روستایی استانهای گیلان ، آذربایجانغربی ، آذربایجانشرقی ، اردبیل ، زنجان و کردستان تشکیل شد دکتر میبدی ضمن تقدیر از مجموعه دفتر کنترل کیفی آبفای گیلان از عملکرد آزمایشگاه مرکزی این شرکت بسیار ابراز رضایت نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.