۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 465816

ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد برای آخرین بار با آبی اناری ها قرارداد بسته است.

آخرین قرارداد خاویر ماسکرانو با بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، خاویر ماسکرانو بازیکن ارزشمند بارسلونا که قراردادش با این باشگاه را برای سه فصل دیگر تمدید و بند آزادسازی خود را ۱۰۰ میلیون یورو مشخص کرد، در مصاحبه با تلویزیون بارسلونا فاش کرد که این آخرین قراردادش با کاتالان‌ها خواهد بود.

به گزارش mundodeportivo، ماسکرانو که در تابستان با پیشنهاد جدی یوونتوس مواجه شده بود، با درخواست مستقیم لوئیز انریکه در بارسا ماندنی شد تا طبق گفته خودش، آخرین سال‌های حضور در فوتبال اروپا را در پیراهن آبی اناری سپری کند:

وی گفت: خیلی خوشحالم که در خانه شش ساله‌ام ماندنی شدم. روز گذشته در دفتر رئیس تنها کارهای رسمی‌سازی قرارداد را انجام دادیم چون توافق در تابستان صورت گرفته بود. بازی ٰکردن در بارسلونا و در کنار چند تن از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه قطعا مایه افتخار و غرور من است. حضور طولانی‌مدت در چنین باشگاه رقابتی و جاه‌طلب هرگز آسان نیست. خوشحالم که بارسا برای چند سال آینده نیز به من اعتماد خواهد کرد.

این بازیکن ادامه داد: بارسا زندگی شما را عوض می‌کند. در دوران فوتبالم خوش‌شانس بودم که در تیم‌های بسیار خوبی بازی کردم اما بارسا چیز دیگری‌ است. هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم اینقدر در بارسا ماندنی شوم. چون خواسته‌های این باشگاه را می‌دانستم، روی دو یا سه سال برنامه ریزی کرده بودم. اما همه‌چیز خیلی سریع گذشت.

ماسکرانو گفت: امیدوارم این سه سال آخر به همان سرعت نگذرد. این آخرین قراردادم با بارسلوناست و در این شک نکنید. امیدوارم به عنوان یک انسان خوب در خاطرات بمانم. چون دوران حرفه‌ای یک بازیکن خیلی سریع به پایان می‌رسد و پس از آن تنها شخصیت او در میان مردم باقی می‌ماند. دوست دارم ۱۵ سال دیگر که به بارسلونا برگشتم، با استقبال کاتالان‌ها رو به رو شوم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.