قدس آنلاین - یزد : فرماندار یزد با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان تلاش‌های بسیاری انجام داده است ابراز امیدواری کرد: دولت یازدهم برای رسیدن فرهنگیان به شرایط مطلوب تررفاهی، فعالیت‌های اصلاحی خود را دنبال می‌کند

دولت تدبیر و امید پیگیر بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، نشست شورای دبیران دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نمونه دولتی ملک ثابت با حضور فرماندار یزد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مدیران، فرهنگیان و دبیران آموزش‌وپرورش برگزار شد.

«مصطفی سالاری» در این جلسه بابیان اینکه فرهنگیان پرورش‌دهندگان جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند، تأکید کرد: ضرورت دارد تا تعلیم و تربیت در مدارس به‌صورت هماهنگ و همسو اجرایی شود.

وی خاطرنشان ساخت: از دیرباز تاکنون معلمان و فرهنگیان یزدی الگوی مناسبی برای فرهنگیان سراسر کشور بوده‌اند و ازاین‌رو جامعه فرهنگیان یزد به خود می‌بالد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان موفقیت دانش آموزان یزدی در کنکور سراسر را برای بیست و سومین سال متوالی تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ دانش آموزان، معلمان و والدین آن‌هاست است که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار یزد تصریح کرد: تلاش و همت مضاعف شما مدیران و معلمان باعث شده است این جایگاه خاص به یزد تعلق گیرد که شایسته و ضروری است در حفظ و تقویت این مهم تلاش شود.

گفتنی است در این مراسم از دبیران پیشکسوت دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نمونه دولتی ملک ثابت با اهدای لوحی تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.