مرد متاهل در اقدامی کثیف دختر14 ساله‌ای که به او پناه آورده بود را مورد آزار و اذیت قرار داد. او که بعد از اجرای نقشه سیاهش میترسید ماجرا لو برود به دختر نوجوان گفت‌ ایدز دارد و برای همین موضوع همسرش ترکش کرده است.

متهم جنایت سیاه، مردی متمول با دولیسانس

 ماجرای وحشتناک این پرونده از دعوای مادر  و پدر نارنین با دختر نوجوانشان کلید خورد همین دعوا کافی بود تا دختر نوجوان بعد از درگیری با پدر و مادر به خانه مردی پناه ببرد که چندی پیش با او در پارک آشنا شده بود. دختر ساده دل که گمان می‌کرد این مرد مجرد و خاطر خواه او است بعد از حضوردر خانه آن مرد وقتی متوجه متاهل بودن او شد خواست خانه را ترک کند اما مرد متجاوز مانع از این کار شد و دختر 14 ساله  را مورد آزار و اذیت قرار داد.مرد متجاوز بعد از این اقدام زشت از ترس شکایت، به دروغ عنوان می‌کند که مبتلا به‌ ایدز است و اگر شکایت کند آبروی خودش و خانواده‌اش را خواهد برد.

فردای آن روز، نازنین  از خانه نوید فرار کرده و به خانه یکی از دوستان خود می‌رود، پدر و مادر نازنین  از طریق خواستگار سابق دخترشان موفق به پیدا کردن او می‌شوند. نازنین  که مقابل پرس و جوهای خانواده خود قرار می‌گیرد به ناچار پرده از رازی وحشتناک برمی دارد.

خانواده نازنین با اطلاع از این موضوع به پلیس آگاهی مراجعه و خواستار بازداشت مرد متجاوز شده و نوید چند روزبعد به دادگاه احضار می‌شود اما در اعترافات خود منکر هرگونه آزار و اذیت دختر نوجوان می‌شود.

درهمین راستا خبرنگار ما گفت وگویی با متهم پرونده انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

خودت را معرفی کن و بگو چند سال داری ؟

نوید هستم، 38 سالمه

ازدواج کردی؟

بله 8سال پیش با یک خانمی که خاله ام معرفی کرده بود ازدواج کردم و در حال حاضر هم یک پسر 3 ساله دارم که با خودم زندگی می‌کند.

همسرتان کجاست ؟

الان با هم قهر هستیم واو به خانه پدرش رفته است. اگر این مشکلات پیش نمی‌آمد الان پسرم باید با من باشد اما چون من بازداشت هستم با خانواده ام زندگی می‌کند.

چرا بازداشت هستید ؟

من کاری نکردم اما الان اگر پرونده را بخوانید من جنایت کارترین آدم روی زمین هستم.

چقدر تحصیلات دارید ؟

بیسواد نیستم. من نمی‌دانم این سوال‌ها را برای چه می‌پرسید ؟همه اینها باعث میشود که من شناسایی بشوم. من آبرو دارم خانواده دارم. دوتا لیسانس دارم. یک مدرک کارشناسی میکانیک و یک کارشناسی ایمنی دارم.

به چه اتهامی دستگیری شدی؟

به اتهام آزار و اذیت دستگیر شدم اما، من این کار را انجام نداده ام و از اول هم گفتم که من بی گناهم. اما کسی باور نمی‌کند.

شاکی شما چه کسی است؟

پدر یک دختر خانمی است که می‌گوید من دخترش را گول زدم به خانه ام بردم و مورد آزار و اذیت قرارداده ام. اصلا محله‌ای که من آنجا زندگی می‌کنم محله قدیمی و اصیلی است همه همسایه‌ها سرشان در زندگی هم است من خانواده دارم چطور ممکن است یک دختر را به خانه ام برده باشم  هیچ کدام از همسایه‌ها متوجه ماجرا نشده باشند.

چطور با این دختر خانم آشنا شدی؟

من به پارکی هر روز می‌رفتم که این دختر خانم به همراه خواهر کوچکترش به آن پارک می‌آمدند.یک روز جروبحثی بین نازنین  و خانم من اتفاق افتاد که همین باعث شد من شماره گوشی همراهم را به ایشان داده که به پدرشان بدهند.

چند بار نازنین  به خانه شما آمده بود؟

هیچ  وقت نازنین به خانه من نیامده است خانم من خانه دار است خیلی هم حساس است الان دعوای ما به خاطر این است که به من شک دارد بعد من چطور می‌توانم با یک دختری که نصف سن من را دارد دوست شده باشم و او را به خانه ام برده باشم.

شما شکایت نازنین  را قبول نداریداگر ثابت کنند آن وقت قبول خواهید کرد؟

بله، به نظر من این اتهام دامی برای اخاذی از من است. اما من از این پول‌های مفت ندارم به کسی بدهم.

چرا باید از شما اخاذی کنند ؟

چون وضع مالی من خوب است یک چیزی گفته‌اند و برای اینکه من از زندان خلاص بشوم حتما به دست و پا می‌افتم بعد هم مجبور می‌شوم که پول خرج کنم و این می‌شود اخاذی.

همسر شما آن شب خانه بود؟

خیر.همسر من قبل از این اتفاق سر یک جریان دیگری قهر کرده بود و 3 روز بود که به خانه مادرش رفته بود بعد من دچار این دردسر شدم.

چرا نازنین  ساعت 2 نصفه شب به شما زنگ زده است؟

زنگ زد و گفت: من با خانواده ام درگیر شده ام و از خانه فرار کردم، به اصرار از من خواست دنبالش بروم. من هم با تاکسی دنبالش رفتم و از او خواستم به خانه برود که قبول نکرد و از من خواست او را در میدان 26 پیاده کنم که برود خانه یکی از دوستانشان.

شما دوست نازنین  را دیده‌اید؟

نه. من کسی را ندیدم. من با نازنین نسبتی ندارم بهش علاقه‌ای هم نداشتم که منتظر بمانم ببینم چکار می‌کند. صبر نکردم به خاطر اینکه به من ربطی نداشت.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که در آن زمان شما ونازنین در میدان 26 تردد نداشتید و در ادامه تحقیقات ثابت شده که شما به همراه نازنین  در خانه خودتان بوده‌اید؟

قبول ندارم

جراحت و کبودی که روی بدن نازنین  وجود دارد ناشی از گاز گرفتگی است. خود شخص که نمی‌تواند این جراحات را وارد کند ؟

من اطلاعی ندارم. هر بلایی می‌توانسته سر خودش بیاورد. من که مسؤول زخم‌های تن او نیستم.

نازنین  مشخصات خانه شما را از کجا می‌داند؟

 من نمی‌دانم. الان همه از روی فیلم‌های تلویزیون دکوراسیون خانه‌هایشان را درست می‌کنند. مشخصا تی که گفته خیلی هم خاص نیست همه خانه‌ها مثل هم هستند سطح زندگی همه آدم‌هایی که در آن محله زندگی می‌کنند تقریباً برابر است.  آن مشخصاتی که داده می‌تواند در هر خانه‌ای باشد. من نمی‌دانم از کجا مشخصات خانه من را می‌داند.

نازنین  می‌گوید شما یک خال مشخص روی بدنتان دارید ؟

شاید حدس زده باشد. همه خال دارند. این که دلیل نمی‌شود.

شما تا به حال به نازنین  پیام نداده‌اید؟

نه چرا باید این کار را انجام بدهم. من با دختر بچه‌ای 14 ساله چه کار می‌توانم داشته باشم.

اما پرینت اس ام اس‌های شما الان به دست افسر پرونده رسیده است شما به نازنین پیامک داده‌اید و سندش هم موجود است. منتهی نه با سیم کارت دایم با همان شماره با سیم کارت اعتباری که به نام خودتان است. پیامی با این مضمون که عجب شبی بود دیشب این را قبول دارید ؟

سکوت متهم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.