۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 468163

قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: تعاونی های پره ماهیگیری نگران سوخت موردنیاز خود نباشند و از مجاری عرضه و فروشندگی های مورد نظر دریافت کنند.

ماهیگیران نگران سوخت نباشند

حسینعلی طالبی افزود: با افزایش ۲۵درصدی تعداد پره های ماهیگیری، در سال گذشته ۷۴ واحد پره مشغول بکار بودند و بیش از یک میلیون لیتر بنزین مصرف کردند.

مدیر فراورده های نفتی منطقه ساری اضافه نمود: در سال گذشته تعداد ۵۱۸ درخواست به تایید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  رسید و سه میلیون و ۲۵۱ هزار لیتر سوخت نفتگاز برآورد که از این مقدار ، بیش از دو میلیون و ۴۰۰هزار لیتر برای ماشین آلات دیزیلی مانند : تراکتور و گرمایشی توسط پره داران ماهیگیری جذب شد .

طالبی از ذخیره سازی کافی سوخت در انبار نفت ساری گفت و ادامه داد: پیش بینی های لازم به منظور سوخت رسانی به پره های ماهیگیری صورت گرفته و پره داران برای دریافت سوخت، لازم است ابتدا با ثبت نام در سایت تجارت آسان و با اخذ تاییدیه از اداره شیلات به ناحیه شهرستان مربوطه مراجعه نموده و با حواله صادر شده، سوخت مورد نیاز خود را از مجاری عرضه و فروشندگی ها مجاز دریافت نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.