قدس آنلاین- ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای تسهیل در خدمات رسانی به زائران و کاهش بار ترافیکی، ۲ پارکینگ با ظرفیت پارک ۵۰ هزار خودرو در مهران ایجاد شده است.

ایجاد دو پارکینگ با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو در مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه این فرماندهی وظایف بسیار مهمی برای سهولت در تردد زائران عزیز که از مسیر استان به مقصد پایانه مرزی مهران و عتبات عالیات مشرف می‌شوند، بر عهده دارد، اظهار داشت: گشت‌های خودرویی فعال می‌شوند تا بار ترافیکی منطقه را کنترل کنند و هیچ حادثه‌ای برای زائران عزیز در طول مسیر، رخ ندهد.

 وی به پیش بینی ۲ پارکینگ بزرگ برای خودروهای زائران اشاره کرد و افزود: یک پارکینگ به نام « اربعین » با ظرفیت پارک ۴۰ هزار دستگاه خودرو شخصی و عمومی و پارکینگ دیگری نیز به نام « برکت » برای پارک یکهزار دستگاه خودرو پیش‌بینی‌شده است.

 فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه در حوزه کمیته ترافیک و انضباط اجتماعی از منطقه حمیل تا مهران، ایستگاه‌های پلیس‌راه و پیشگیری به‌صورت تلفیقی، نزدیک به ۳۳ ایستگاه پلیس پیش‌بینی‌شده است، بیان داشت: در حوزه پایانه هم اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده که ان‌شاءالله زواری که به پایانه مرزی ورود پیدا می‌کنند و مدارک شان تکمیل است، به‌راحتی بتوانند از گیت‌ها خارج شوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

 سردار نورعلی یاری به خروج زائران از مرزهای سه‌گانه اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در این راستا هماهنگی‌های خوبی از طریق نیروی انتظامی با سازمان حج و زیارت کشور صورت گرفته است.

 وی تصریح کرد: از زائران انتظار می رود که ضمن توجه به اطلاعیه‌های صادره، مسیر تردد خود را بر اساس ثبت مرز ورود و خروجشان در روادید، انتخاب و سفر کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.