​قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: کمیته امداد استان امسال با برپایی ۸ موکب در شهرهای ایلام، ایوان، سرابله، سیروان، مهران، دهلران و ملکشاهی به استقبال زائران اباعبدالله الحسین(ع) می رود.

کمیته امداد ایلام با برپایی ۸ موکب به استقبال زائران می رود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ضیاء رضایی با بیان اینکه اعتبار این موکب ها از طریق این نهاد و نیز نذورات و مشارکت مردم تأمین خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر این، امدادگران این نهاد بصورت شبانه روزی در موکب ها آماده  خدمات رسانی لازم  به زائران اربعین حسینی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۸ هزار مددجو از سراسر کشور و با حمایت کمیته امداد، راهی عتبات عالیات می شوند، افزود: از این تعداد ۶ هزار مددجو از طریق پایانه مرزی مهران به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه از سوی ستاد اربعین امسال ۳ مدرسه در مهران برای اسکان زوار در اختیار این نهاد قرار گرفته تا برای خدمات دهی به زائران تجهیز شوند، بیان داشت: برای اعزام این تعداد مددجو از مشارکت افراد خیر نیز استفاده خواهد شد.

 ضیاء رضایی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان های مختلف کشور علاوه بر پرداخت کمک هزینه به این مددجویان، امکانات لازم نظیر اسکان و پذیرایی را به این افراد ارائه خواهند کرد، یادآور شد: این نهاد برای خدمت رسانی به گمشدگان و در راه ماندگان در اربعین، از آمادگی کامل برخوردار است.

 وی با بیان اینکه یک گروه از افراد خیر نیز در اربعین امسال در استان حضور یافته و اقدام به پخت و توزیع غذا خواهند نمود، خاطرنشان ساخت:  پارسال ۸۰۰ هزار زائر از خدمات این نهاد در اربعین استفاده کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به اینکه قطعاً خدمات دهی این نهاد به زائران بیشتر از پارسال خواهد بود، تصریح کرد: استقبال، پذیرایی، اسکان و خدمات رسانی  به زائران اباعبدالله الحسین(ع) توفیقی الهی و ماندگار است.

گفتنی است مرز مهران؛ امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است و در ایام اربعین بیش از ۲ میلیون نفر از این مرز تردد دارند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.