فدراسیون فوتبال آلمان امروز اعلام کرد که «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور، قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده است.

فدراسیون آلمان رسما قرارداد یواخیم لو را تمدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، این مربی ۵۶ ساله از سال ۲۰۰۶ مسئولیت تیم ملی آلمان را به عهده دارد و با این تیم فاتح جام جهانی ۲۰۱۴ شد. آلمان ها در پنج تورنمنت مهم گذشته دستکم تا مرحله نیمه هایی صعود کردند و تحت هدایت یوآخیم لو در ۱۴۱ بازی ، به ۹۴ برد دست یافته اند.

قرارداد قبلی یوآخیم لو تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. او با قرارداد جدید هدایت این تیم را در جام ملتهای اروپا ۲۰۲۰ نیز به عهده خواهد داشت.

رینهارد گریندل رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت:«ما اهداف مشترکی داریم. می خواهیم از عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی روسیه دفاع کنیم و در جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ به قهرمانی دست یابیم.»

یواخیم لو نیز پس از تمدید قرارداد خود گفت:« از این که قراردادم را تمدید کردم، خوشحالم. این اتفاق نشانه اعتماد کامل دوطرفه است.

همه ما به این ترتیب می‌خواهیم در جام جهانی روسیه، موفقیت قهرمانی برزیل را با قهرمانی تایید کنیم. برای من باعث بسیار باعث افتخار است که تیم و بازیکنان را تا آن حد آماده کنم که در بالاترین سطح برای قهرمانی رقابت کنند.»


لو چندی پیش گفته بود که هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است. با این حال وی تایید کرد که مذاکراتی با فدراسیون فوتبال آلمان قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ انجام خواهد شد. او در آن سخنان، احتمال جدایی از تیم آلمان و بازگشت به یک باشگاه خارجی را رد نکرد، در عین حال نسبت به حضور در بوندس لیگا علاقه ای نشان نداد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.