قدس آنلاین: مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۱۱۱ هزار ۸۷۹ کارت ملی هوشمند در استان خراسان رضوی تحویل مالکین داده شده است.

توزیع بیش از ۱۱۰ هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی

محمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، درباره فرآیند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: روند ثبت نام شامل مراحل پیش ثبت نام، تعیین زمان و مکان نهایی و مرحله ثبت نهایی است و پیش ثبت نام در واحدهای پستی دولتی استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: صدور کارت توسط سازمان ثبت احوال انجام می شود و زمان تعیین شده توسط این اداره برای صدور کارت، دو ماه است ولی در برخی مواقع این زمان بیشتر می‌شود.

مدیرکل پست خراسان‌ رضوی تصریح کرد: متقاضیان پس از انجام ثبت‌نام نهایی باید تا دریافت پیامک صدور کارت منتظر بمانند. پس از دریافت پیامک هر فرد باید شخصاً به اداره‌کل پست استان مراجعه و با ارائه گواهی ثبت نام و ثبت اثر انگشت کارت خود را تحویل بگیرد.

شفیعی درباره میزان ثبت نام و توزیع کارت ملی هوشمند در استان خراسان رضوی گفت: امسال 414 هزار و 935 نفر از طریق باجه‌های ثبت نام در واحدهای پستی سراسر استان در این زمینه اقدام کرده‌اند که تاکنون 111 هزار و  879 کارت ملی هوشمند در استان خراسان رضوی تحویل مالکین شده است.

وی درباره اقدامات انجام شده در راستای به‌هنگام‌سازی آدرس‌ها در خراسان رضوی، افزود: به‌هنگام سازی آدرس‌ها در سراسر کشور و از جمله خراسان رضوی در قالب پروژه اقتصاد مقاومتی و ملی «جی ان ای اف» در حال اجراست و در این راستا خراسان رضوی با پیشرفت 96 درصدی تعیین نشانی از مجموعه 3 میلیون نشانی ثبت شده در این استان رتبه اول را در کشور داراست

مدیرکل پست خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شهر مشهد مقدس، از مجموعه 41 هزار و 820 معبر ، 20 هزار و 600 مورد یعنی حدود 50 درصد معابر فاقد نام هستند.

شفیعی درباره تعداد مرسوله‌های جابه جا شده در طی سال 95 افزود: از ابتدای سال 95 تا پایان شهریور ماه حدود 20 میلیون و 150 هزار مرسوله پستی در استان خراسان رضوی جابه‌جا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.