قدس آنلاین- یزد : فرماندار یزد بابیان اینکه اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان بی‌سابقه بوده است؛گفت : دولت تدبیر و امید نظام سلامت را در کشور متحول کرد

دولت تدبیر و امید نظام سلامت را متحول کرد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مصطفی سالاری در آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد بابیان اینکه تدبیر دولت یازدهم در عرصه بهداشت هزینه‌های درمان را به‌طور فوق‌العاده‌ای کاهش داده است، اظهار داشت: بیماری که تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت برای انجام یک عمل جراحی میلیون‌ها تومان هزینه می‌کرد، امروز با پرداخت کمترین مبلغ ممکن درمان خود را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای برجام باعث تسهیل در برنامه‌های طرح تحول سلامت اداری شده است، تصریح کرد: با گشایش در نقل و انتقالات مالی ایران با جهان و خرید تجهیزات بروز پزشکی و یا تعمیر و بهینه‌سازی آن‌ها نظام سلامت کشور جانی دوباره گرفت.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید اقدامات خود در عرصه بهداشت و سلامت را ادامه خواهد داد، افزود : اجرای طرح بیمه سلامت برای اولین بار در کشور باعث شد تا همه ایرانیان از خدمات بیمه درمان بهره ببرند که در نوع خود بی‌نظیر بود.

سالاری در پایان سخنانش از تلاش ها و زحمات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مرکز بهداشت شهرستان یزد به عنوان جهادگران عرصه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این مراسم از خدمات «حسین ابوالحسینی» تقدیر و «محمدحسین اعلایی» به‌عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.